2. könyv; 1. fejezet - Alfa

595 27 0
                                    

- Lydia -

James nem értette, hogy miről beszélek. Scott idegesen pötyögött a telefonján.

- És hol van az itteni Nemeton? - Járkált fel-alá James.

- Az erdő közepén, de nem tudjuk csak úgy megkeresni, ahhoz át kell változnunk. - Magyarázta Scott.

- Felhívom a rendőrséget, ti menjetek! - Mondtam, mire leparkolt a Jeep a kávézó előtt, Stiles és a többiek idegesen rontottak be. - Stilesal itt maradunk! - Értetlenül nézett rám, de leesett neki.

- Hova megyünk? - Zihálta Theo.

- A Nemetonhoz! - Válaszolta Scott miközben kiviharzott a helyiségből, utána James, Theo, Liam, Malia és Derek. Plusz még néhány kölyök, akik még a többi falkától jöttek.

- Scott -

- Hát ti? - Kérdeztem.

- Hallottuk mi történt Lolával! Segíteni jöttünk! - Mondta Eli, aki gyorsan a tömeg elejére vergődött. Nagy nehezen, de bólintottam.

- A Nemetonhoz ment, de ne bántsátok! Jelezzetek, ha megtaláltátok, párban menjetek! - Osztottam ki a feladatot, senki nem kérdezősködött, mindenki megindult, hogy megkeressék Lolát. Theo és Liam együtt mentek, remélem, nem ölik meg egymást, én Maliával mentem, mikor elindultunk, akkor értek ide a rendőrök.

- Scott menjetek! - Ordította Lydia. Bólintottam, majd Maliára néztem.

- Találjuk meg Lolát! - Mondta, hallottam a hangján, hogy ő is aggódik érte.

Az erdőben nem lehetett mást látni, mint arany szempárokat, néhol kéket is, de egyszer láttam egy zöldet, megörültem, de később rájöttem, hogy az csak Eli, Lolának az egyik szeme Vörös.

- Scott! - Kiáltott egy srác. - Scott!

- IGEN? Itt vagyok!! - Kiáltottam vissza.

- Meg van Lola! - Felgyorsult a szívverésem.

- Beszélj tovább megállás nélkül! - Szóltam vissza, hajnalodik, egyre tisztábban látok, de hang alapján az erdőben jobban tudok tájékozódni.

Pár perc futás után sikerült megtalálnom a srácot, rémült volt. Szép lassan a többiek is oda értek, ahogy érkeztek megfelelő távolságra megálltak a hatalmas Tönk körül. Lola a Nemetonon fekszik, él, hallom a szívdobogását, Theo és Liam is ide értek.

Theo szép lassan oda sétál Lolához.

- Hé! Menj onnan! - Kiált rá egy lány a tömegből.

- Lola -

Még mindig sötétség vesz, körül mégis meddig kell várnom? Ahogy telt az idő, körülöttem, lassan kezdett felépülni a környezet, ugyan úgy a Nemetonnál vagyok az erdőben.

- Lola! - Kiált egy ismeretlen hang.

- Ki az? - Kiabáltam vissza.

- Lolaa! Hol vagy?! - Hallatszódott a másik irányból. Scott engem keres? Létezik?

- Scott! Scott te vagy az?

- Is-is. - Szólal meg egy hang mögöttem, idegesen hátra fordulok, egy idős férfi áll mögöttem.

- Ki maga? És mi az, hogy "Is-is"? - Tettem fel a kérdést mire elmosolyodott.

- A nevem Daniel Morningstar. - Felkuncogtam, de nem zavartatta magát. - És az "Is-is" azt jelenti, hogy igen, Scott tényleg keres téged, viszont a való életben már megtalált.

Farkasom - // Teen Wolf FANFICTION //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora