Лицето на Хюк цялото почервеня, когато той вкара главичката си в устата му. Преди мислеше, че това е най-отвратителното нещо на света - да лапаш нечий пенис. Обаче сега бе нещо ново за него и не знаеше как да го възприеме.
Разтвори устни малко повече и Марк го прие като знак да продължи. Гледаше да не бърза, но вече наистина не можеше да издържа и скоро дребното момче го пое целия. Стисна очи, размерът му не беше никак малък. Задави се, когато членът опря в гърлото му, но не се дръпна. Задвижи главата си бавно, опитвайки се да свикне.
Скоро забърза ритъма и Марк хапеше долната си устна в дивашко удоволствие. Сграбчи косата му в юмрука си и започна да тласка бедрата си към него. Хюк се хвана за краката му, тъй като не можеше да пази равновесие и слюнката му потече от края на устните му. Беше невъзможно, щеше да...
Започна да се дави и да стене в краката му, но Марк го чукаше по този начин все така неудържимо. Мамка му, колкото и гнусно да беше, му харесваше.
Чернокосият го остави за малко да си поеме дъх нормално и за това време Донгхюк обви и двете си ръце около дължината му, поддържайки кулминацията му. Заигра се с топките му за кратко, погледна нагоре и се изненада от това колко уязвим изглеждаше той сега.
- Искам да свърша в теб - призна Марк, карайки го да се изчерви още.
Хечан отново се намести и този път без притеснения лапна члена му, увивайки езика си около него. Затвори очи, твърде погълнат от заниманието си, и напълно забрави, че някой можеше да влезе всеки момент.
Марк възобнови тласъците си, докосвайки чак края на гърлото му. Бузите на Хюк хлътнаха навътре, докато смучеше и хапеше парчето месо, движейки главата си в такт с него.
Не след дълго чернокосия извади пениса си и сам започна да се задоволява, усещайки парещото чувство ниско в корема си. Мина само секунда и свърши буквално върху лицето му. Донгхюк бавно отвори очи и несъзнателно прокара език по устните си, там, където имаше част семенна течност.
Марк дишаше тежко и когато се успокои, коленичи до него и хвана брадичката му с два пръста.
- Знаеш ли какво си ти? - попита той, все още под въздействието на разтърсващия оргазъм. - Едно много добро момче.
Хюк просто го гледаше с големите си влажни очи и той не се съпротвлява на изкушението да го целуне и да изпие малкото му останал въздух.
YOU ARE READING
Website for couples
AcakДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?