>Am ceva pentru tine, mi-a spus Rye in seara aceea, intr-un moment in care m-a surprins singura in living.
A plecat in camera lui si a revenit, dupa cateva minute, cu o punga mica din hartie.
>Este o carte. Pentru tine, mi-a spus intinzandu-mi cartea.
>Dragoste in vremea holerei? E faina?
>Depinde de perceptia fiecaruia. Eu sper sa-ti placa.
>Multumesc. M-am ridicat si l-am pupat pe obraz, apoi am rasfoit cartea, preocupata. Stiam deja ca acea carte avea un mesaj pentru mine si abia asteptam sa o citesc.
Azi poti fi cel mai fericit om de pe Pamant, convins ca ai totul si ca traiesti o viata perfecta si frumoasa. Esti sigur pe viitorul tau, pe visurile tale si pe oamenii de langa tine. Dar e nevoie doar de o clipa pentru ca intreg universul tau sa se prabuseasca.
Eram invitati la o petrecere, cu ocazia logodnei unui prieten de-al lui Mustafa. Erau multi oameni necunoscuti acolo si, pentru ca nu eram genul de fata care sa stea agatata de baiatul ei, am cautat sa socializez cu persoanele aflate la petrecere. Nu toata lumea din cercul lui Mustafa apucase sa ma cunoasca, unii habar neavand cine eram. La un moment dat, un grup de fete s-a retras in bucatarie, spre a pregati cateva aperitive, iar eu m-am oferit sa le ajut.
>Sunt ceva tipi aici..., a spus, cu o voce incantata, una dintre fetele din bucatarie.
>L-ai vazut pe Aweinon, tu? Mama, ce bine mai arata!
>Si ai vazut cu ce tuta umbla? Ce o fi gasit la ea?
>Lasati-l pe Aweinon, ce ziceti de Mustafa?
>Da, este beton tipul. Dar are iubita si ala.
Auzind discutia lor, incercam sa-mi dau seama daca vorbeau despre Mustafa al meu. Nu o cunosteam pe niciuna dintre acele femei si probabil ca nici ele pe mine.
>Rye e fratele lui? a intrebat, interesata, una dintre fete.
>Da, dar nu cred ca sunt frati buni. Oricum sunt faini amandoi si au la bani...
>Mie imi place de mor de Mustafa, dar daca are codita...
>Esti sigura ca are?
>Da, tu! A fost la petrecere la Cynthia cu o tipa.
In momentul acela am realizat ca acea fata vorbea tocmai despre iubitul meu. Pentru ca, in urma cu doua saptamani, Mustafa fusese la o petrecere, la o prietena de familie. Eu nu puteam merge, deoarece aveam musafiri din Germania, cu care a trebuit sa stau, iar Mustafa a fost la petrecere doar cu Rye.
>Ce faceti, fetelor, cum e? a intrebat gazda, intrand.
>Aziza, zi-ne putin, Mustafa are iubita sau nu?
CITEȘTI
Rye
Genç Kurgu•Volumul I: >Intr-adevar, foarte frumos. Mai ales casa din fata, cu obloane albastre, care are multe lumini. >Da..., am spus absenta. Priveam casa vecinilor mei, fara sa realizez ca noi doi vorbeam despre acelasi cer si despre aceeasi casa cu oblo...