34.Bölüm

1.2K 75 29
                                    

Fethiden:Salona giren kadınla ağzım açık kaldı doğrusu.bu kadınsa diğerleri ne diye düşünmeye başladım sarı saçlı uzun boylu ve fiziği oldukça güzel bi kadın karşımda duruyordu gözlerim eteğine kaydı kısa eteğinden dışarda kalan bacakları mükemmel duruyordu eylemi çıldırtmaya yeter bu kızla tanıştık Canla ilgilenmeye başladı bende yanlarından ayrılıp bahçeye çıktım sigaramı yakmamla telefonumun çalması bir oldu evdeki korumalardan biri aramıştı eylemin buraya gelmek istediğini onlarında benim dediğim gibi yapıp tamam dediklerini anlattı yola çıktıklarınıda belirtti ve konuşmamız son buldu.
Şimdi görürdü Eylem benimle zıtlaşmayı.bekleyelim bakalım neler olucak?

Eylemden:Fethiye sinir olmuştum önce bi saat diyip çocuğu götür sonrada burda kalıcak de pis yalancı bende evdeki korumalara fethinin yanına gitmek istediğimi söyledim hiç itiraz etmeden kabul ettiler ve hiç normal değil normalde olmaz derler çok ısrar edersemde fethiyi ararlar o da izin vermez içime bi kuşku düştü doğrusu.ben böyle düşünürken çoktan yola çıkmıştık oraya gittiğimde fethinin yüzüne nasıl bakacaktım ne diycektimki o na ahh keşke gitmek istemeseydim ama artık çok geç geri dönemem neyse orda bi yolunu bulurum diyip kafamı cama yasladım.
Yaklaşık bir buçuk saat sonra araba durduğunda geldiğimizi anladım.
Arabadan inip kapının önüne geldik burası bizim evden oldukça büyüktü güzelde bi evdi kapı açılınca içeriye girdim korumalardan biri benimle salona kadar geldi te allahım ya kaçıcam sanki salona girdiğimde Canı gördüm yerdeki oyun parkında oynuyordu hemen gidip kucağıma aldım.koltukta oturan kadına kaydı gözüm içimden bi yuh çekip kadını incelemeye devam ettim.bu neydi böyle hiç giymeseydide bi şey değişmezdi onun için şuanda her yeri açıktı zaten üstündeki şeyi etek sanıp giymiş heralde yok resmen bi karış bile değil gömleği desen 3 düğmesi açık yarıya kadar açmış önünü göbek deliği gözükücek resmen.bu kimdi acaba kim olucak fethinin sevgililerinden biridir diye düşündüm ve canıda alıp arkamı döndüm dönmemle fethiyle karşılaşmam bir oldu bana sertçe bakıyordu yanıma geldi ve niye geldin diye sordu bende çocuģumu almaya diye karşılık verdim kapıya doğru yürüdüm tam açıcakken fethi kolumdan tuttu bu gece burda kalın yarın gidersiniz Canı özledim ben dedi  bende olumlu anlamda kafa sallayıp yukarda bizim için ayrılmış olan odaya girdim fethide bizimle girdi Can huysuzlanmaya başladığında acıktığını anladım.tam göğsümü açıcaktımki fethinin burda olduğu aklıma geldi yataģın diğer ucunda oturmuş bizi izliyordu bende konuşmaya başladım.
Eylem:Canı doyurmam lazım.
Fethi:ee doyur o zaman
Eylem:Çıkarsan doyurucam zaten
Fethi:Sabır ya
Diyerek çıktı odadan sabırmış asıl bana sabır o kız aklıma geldikçe delirecek gibi oluyordum canı doyurdum ve uyutup aşağıya indim.
Fethi bahçedeki masada oturmuş sigara içiyor kızda onun karşısında bir şeyler anlatıyordu salağa bak ya bide bacak bacak üstüne atmış her yeri iyice açılmış ne olursa olsun meydanı boş bırakamazdım.
Yanlarına doğru yürüyüp fethinin tam dibine çektim sandalyemi kız bana aşşağılayıcı bakışlar atmaya başladı bende ona ne var bokmu var der gibi baktım sonra yüzü düştü .
Fethide gülerek bana bakıyordu kız konuşmaya başladı.
Sıvetlana:Tanışmaya fırsatımız olmadı ben sıvetlana memnun oldum
Eylem:Bende Eylem fethinin karısıyım ama pek memnun olmadım.
Sıvetlana:Anlamadım.
Eylem:Şaşırmadım.siz arkadaşsınız herhalde?
Sıvetlana:yok ben Can 'ın bakıcısıyım
Eylem:yaa öylemi kim aldı seni işe?
Sıvetlana:Fethi Bey aldı bi sorun mu var?
Eylem:Evet bi sorun var.ben kendi çocuğuma bakabiliyorum ve sana gerek yok sen fethinin ihtiyaçlarını gider oğluma ben bakarım canım.

Fethiden:Eylemin söyledikleriyle sinirden kıpkırmızı olmuştum.ne demek sen fethinin ihtiyaçlarını gider
Sıvetlanada ona cevap olarak bana uyar demişti eylem bunun üstüne bahçeden çıktı ve içeriye girdi.bende yerimde oturmaya devam ettim.

Eylemden:

Fethi:Neden öyle bi şey dedin?
Eylem:Ben kendi çocuģuma kendim bakabiliyorum bu kadını buraya getirmendeki amaç ne he ne yapmaya çalışıyorsun sen seni kıskanıcağımı falanmı düşünüyorsun? Çocuk gibisin
Fethi: saçmalamayı kes sana yardımcı olur diye tuttum ben çok yoruluyosun sen bende iyi olur diye düşünmüştüm
Eylem:Sen düşünme ben düşünürüm kendimide oğlumu da.
Fethi:Neden benden bu kadar nefret ediyosun?
Eylem:Senden nefret etmiyorum ben.
Fethi:Niye öyle davranyosun o zaman
Eylem:Senin yüzünden.
Fethi:Napıyorum ki ben sana?
Eylem:Üzüyosun sen beni kırıyosun sevdiğini söyleyip şefkat göstermiyosun ben seni seviyorum hemde çok seviyorum ama sen ilişkimizi zorlaştırıyosun ben seni bu kadar severken senin yüzünden bu durumlara düştüğümüz için sana sinir oluyorum ve bunuda bu şekilde gösteriyorum.
Fethi:Ben ben özür dilerim seni çok seviyorum canım pahasınada olsa seni bırakmam ben.ben çok üzgünüm seninle bu durumlara düşmek istemezdim yada bu şekilde tanışmış olmak ama oldu bi kere değiştiremeyiz bunu hatırlatmakta bize acı vermekten başka bi işe yaramaz biz bunu aşabiliriz ama seninde bana yardım etmen gerekiyor
Bunu bu günden sonra bana hiç hatırlatma kendinde hatırlama unut unut ki bizi yaralıyamasın.
Eylem:Sana söz veriyorum bunu bi daha hiç hatırlatmıyacağım ama bi şartla
Fethi:Neymiş o şart?
Eylem: O kızı gönder burdan.
Fethi:(gülerek)tamam göndericem.
Eylem:Ne gülüyosun ya
Fethi:Kıskanman hoşuma gidiyor
Eylem:Pis ukalâ
Der ve öpüşürler.

Can'ın ağlamasıyla gözlerimi açtım etrafıma bakındım ama fethi yoktu ne yani rüyamıydı hepsi off allah kahretsin ya sevinmiştim ben de.
Can ı kucaģıma alıp emzirdim sonrada altını değiştirip aşağıya indim ama kimse yoktu burda bende canı oyun parkına bırakıp yukarı kata çıktım Fethinin odasına girdim orası da boştu çalışma odasından gelen seslerle o tarafa doğru yürüdüm kapıyı yavaşça açıp içeriyi dinlemeye başladım sıvetlana ahh yavaş diye sesler çıkarıyordu aklıma gelen şeylerle gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı odaya girdiğimde Fethi çalışma masasında oturmuş ama arkası bana dönüktü sıvetlanada onun kucağında oturmuş kapı tarafına bakıyordu beni görmeden öpüşmeye devam ettiler sıvetlana fethinin omuzlarından tutmuş kendini ona bastırıyordu sonrada iğrenç iğrenç sesler çıkarıyordu şuan donmuş gibi onları izliyordum ağlamam duyulmasın diye ağzımı kapadım iki elimle.Fethi sıvetlananın gömleğini çıkarmaya başladı tam o sıra ağzımdan küçük bi hıçkırık kaçtı.
Ama beni duymadan devam ettiler kapı ağzından onları izliyordum ensemdeki sıcak nefesle irkildim.
Biri arkadan bana sarılmış nefesini enseme üflüyordu sonrada boynumu öptü kulağıma yaklaşıp ne o korktunmu sıvetlana ihtiyaçlarımı karşıladı diye dedi bu fethiydi nasıl olur ya bu fethiye içerdeki kim.arkamı döndüm ve Fethi göz yaşlarımı silip beni odamıza çekti kapıyı kapatıp beni kapıyla arasına aldı dudaklarıma yaklaşıp senden başkasına kör gözüm dedi ve öpmeye başladı bende karşılık verdim yavaşça  odadaki koltuğa oturup beni kucağına çekti dudaklarından ayrılıp fısıldarcasına çok korktum dedim.
Benim böyle bi şey yapıcağını düşündüğün için ceza alıcaksın diyip güldü.cezam ne diye sordum kendimi ona bastırırken ikinci çocuk dedi gözlerim fal taşı gibi açıldı birden o bunu aldırmadan beni öpmeye devam etti.

Selammm.
Bölüm hakkındaki fikirlerinizi belirtin lütfen.
İyi günler🖤😘

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin