3.0

4.7K 383 379
                                    

-Yalkın-

Kendimi kötü hissediyordum. Evet, Etem güvenimi kırmış, beni kandırmıştı.

Tüm hafta ona bakmamak için uğraşmıştım. Yine de görebildiğimde içimde bir rahatlama oluyordu.

Etem benim için çok önemliydi. Yaptığını affedemiyor olsam bile. Etem'e değer veriyordum. Son zamanlarda onu kırdığımın farkındaydım ama elimde değildi.

Son yaptığım onu gerçekten çok kırmıştı. Bana karşı olan hislerini öğrenmek de ayrıca tuhaf hissettirmiş, bocalamama sebep olmuştu.

Acaba bu bir deney miydi? beni bipolar yapıp yapamayacaklarını mı ölçüyorlardı?

Klübeye kadar gitmiş, orada olmadığını öğrenmiştim. Geriye tek seçenek evi kalıyordu.

Evleri oldukça büyük ve lüxtü. Kaç odalı olduğunu bilmiyordum bile. Sadece 1 ya da 2 kere gitmiştim. Bir keresine kaybolduğumu bile hatırlıyordum.

Başına bir şey gelmiş olmasından deli gibi korkuyordum.

Dışarıda, girişteki büyük kapının güvenlik sisteminden zile bastım. Zilin üzerindeki ekranda evin çalışanlarından olduğunu düşündüğüm biri çıkmıştı.

"Kimsiniz?"

"Yalkın ben, Etem'in arkadaşı."

"Bekleyin lütfen."

Beklerken ellerimi cebime koyup ayaklarımla ritim yapmaya başladım. Bu biraz da olsa rahatlamamı sağlar diye düşünmüştüm.

"Buyrun."

Diye bir ses gelmişti kapı sisteminden. Sonra otomatik kapı yavaşça açılırken Etem'in evi de yavaş yavaş gözüme çarpıyordu.

Yavaşça içeriye adımladım. Ortada büyük bir süs havuzu vardı. Bu evin daha da gösterişli olmasını sağlıyordu.

Bu eve gelince içimi sebepsiz bir gerilim basıyordu. Sanki bir şeye zarar verecekmişim de ömür noyu onu ödemeye çalışacakmışım gibi hissediyordum.

İçeriye girdiğimde Etem'in üvey annesi de buradaydı. Bana pek hoş baktığı söylenemezdi.

"Etem burada değil mi?"

"Evet odasında, her ihtimale karşı yanında gamzeyi de yolluyorum."

Evin çalışanlarından biri olduğunu düşündüğüm Gamze de peşimden geliyordu.

Gözlerimi devirip merdivenleri çıktım. En üst kata çıktığımızda artık çatıya çıkmam gerekiyordu.

Ben merdivenleri tırmanırken çalışan gitmişti. Odasının tavan arasında olmasını isteyen de Etem'in kendisiydi.

Bu tuhaf huyları, beni ona çeken şeylerdendi. Beni ona çeken demiştim çünkü daha fazla inkar edemezdim.

Bunu o gün beni öptüğünde anlamıştım ama inanmak istememiştim. Yine de günlerce aklımdan çıkmamıştı.

Odasının yukarıda olan kapısını sessizce açtığımda müziğin sesi kulaklatıma dolmaya başlamıştı. Onu gördüğümde gözlerim dolmuştu. İyi olduğunu görmek beni fazlasıyla mutlu etmişti.

Tabureye çıkmış dolabının üzerindeki yeri temizliyordu. Ne zaman canı sıkkın olsa odasını parlayana kadar temizledi.

Diğer elindeki sigarayı görünce sinirle içeri girdim. Kapıyı kapatıp çömeldiğim yerden kalktım.

Beni hala görmemişti. Telefonunfan müziği kapattığımda kafasını bana anca çevirmişti.

Beni gördüğünde şaşkınca baktı. Bir an gülümsese de, gülümsemesi yüzünde yavaş yavaş solmuştu.

"Neden geldin?"

"Senin için endişelendim."

Elimi kaldırıp sigarasını almaya çalıştığımda kolunu havaya kaldırdı ve diğer tarafı gösterdi. Yerde birsürü izmarit vardı.

"Bunu alman bir şey değiştirmiycek."

"Gerizekalı sigara mı içiyorsun cidden? Bir daha içmeyeceğine dair bana söz vermiştin."

"Sen de her zaman yanımda olacağına söz vermiştin."

Bir şey diyememiş öylece yere bakmıştım. Etem'i böyle görmek canımı yakıyordu.

"Etem, sen haklıydın."

Gözlerinden yaşlar gelirken hızla kolunu kullanarak sildi.

"Şunu söyleme, haklı falan olmak istemiyorum."

"Etem senden hoşlanıyor oluşumdan bahsediyorum haklıymışsın. Seni kardeşim olarak falan görmüyorum."

"O zaman buna da itiraz etmezsin."

Dedi dudaklarını dudaklarıma bastırırken. Şaşkınlıktan ne yapmam gerektiğini bilememiştim.

Böyle heyecanlanırken ve daha fazlasını isterken nasıl onu kardeşim gibi gördüğümü söyleyebilirdim ki?

--

Sonraki bölüm smut.

31 e sakladım enhehennejsjskw

Sizi seviyorum 💕💕💕

Bölüm ithaf edeceğim kişiler vardı ama çok istek geldi yetecek gibi değil bu yüzden bu bölümü hepinize ithaf ediyorum. Affedin lütfen sizi seviyorum :(

Dolandırıcı(Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin