PRVO POGLAVLJE

9.8K 737 310
                                    

PRVO POGLAVLJE

Matija...

Na prve zvuke alarma otvorim oči i odmah sednem. Jer, ako sklopim oči ni Bog Otac me neće dići iz kreveta. Prvo pogledam u guste draperije koje sprečavaju jutro da se uvuče u sobu. I znam, biće bolno kad ih budem razvukao. Bez razmišljanja im priđem i sa obe ruke ih naglo rastavim. Oslepim u trenutku, a na sve imam utisak da mi neko mengelama čupa oči iz glave.

„Jebem ti dan kad ovako počne!" Ne da je doživljaj bolan za moj nervni sistem, ubitačan je do te mene da mi malo fali da pišnem u gaće.

Otvorim prozor hotelske sobe i duboko udahnem vazduh malog grada ne bih li oterao ukus zaostalog alkohola iz usta. Sunce prži sa nebesa, narod šeta trgom na koji imam sjajan pogled, a meni dođe da povratim kroz prozor. Pa, da to ne bih i uradio i nekom od bele zore zagorčao život, odlazim u kupatilo.

Jebiga. Usred sinoćnjeg provoda, Crni nas je pozvao i odmah poslao ovde. Marko, Ivan i ja smo bili u hvatanju ribica, ali ribolov smo prekinuli, ulov vratili na podijum kluba i krenuli. Jakov je naravno bio prvi spreman i sa svim informacijama. Međutim, Nemanja je morao da prekine jebačinu i frustriran je krenuo. Izdrkavao se na nama dok smo putovali. I to se pošteno izdrkao.

Na brzaka pretresam u glavi ko je u kom hotelu pošto smo se podelili da ne privlačimo pažnju. Meni je zapao centar grada i luksuzan hotel. Ja nemam problema da odglumim biznismena za razliku od nekih.

E pošto glumim pametnog mozgonju, nakon tuširanja, biram belu košulju, kravatu, teget pantalone i uglancane cipele. Jebem ti, al' ću da se kuvam danas. Maj mesec je a napolju temperatura roka uzbrdo. Pičiće živa u termometru sve dok ne dođe na dvadeset i osam stepeni, koliko su najavili za danas. Na sve to dodajem još pet sigurnih stepeni zato što temperaturu ne mere na asfaltu.

Pošto se sredim, nanesem parfem, prođem vlažnim prstima kroz kosu i fino je namestim, uzmem akten tašnu, a onda pravac napolje.

Kao i svaki biznismen, ćutljiv sam. Napuštam hotel uz kratak pozdrav recepcionaru. Sve izgleda kao da žurim na poslovni sastanak, a ja zapravo pojma nemam kuda da krenem. Još se nisam ni razbudio niti sam kad u ovom gradu bio. Vadim mobilni i palim navigaciju, jer stvarno ne bih želeo ovako opremljen da završim na stočnoj pijaci. Tu bih privukao previše pažnje.

Gledam gde sam, šta je oko mene, usput vidim i tri tačkice na mapi. Onda zastanem i dobro pogledam ekran mobilnog. Trebalo bi da vidim četiri tačkice na mapi. Uveličavam prikaz i pitam se, zašto je Ivan isključio tag-signal? Međutim, njegova i Markova tačkica se poklapaju. Oni hladno dele jednu sobu! Nadam se da neće srušiti mini hotel u kom su smešteni.

Odmičem malo od centra i pogledom prelazim po kafićima. Nijedan mi nije odgovarajući zbog cirkulacije ljudi. Nastavljam dalje i kako ugledam kafić u prizemlju stambene zgrade sa ušuškanom baštom, oduševim se. Nanišanim sto u uglu i prilazim mu. Samo što rukom hvatam naslon stolice na koju hoću da sednem, spazim kako ženska ruka drži naslon stolice prekoputa moje. I mlada je to ženska šačica. Negovana sa malim sređenim noktima. Lagano klizim pogledom uz njenu desnu ruku, preko ramena i pogledam u njene sunčane naočare. Onda mi pažnju privuče njena biserno plava boja kose kroz koju prođe levom rukom i malo nakrivi glavu.

„Izvinjavam se, ali nije slobodno", kažem joj i osmehnem se malo kako bih izgledao prijatno ali i ozbiljno.

„Što se mene tiče, slobodno je", sedne ona na stolicu, skine naočare i zaškilji u mene zelenim očima. „Što se tebe tiče, imaš još tri slobodna stola, pa biraj za koji ćeš", pokaže na centralne pošto su stolovi po uglovima bašte zauzeti.

„U principu sam džentlmen, ali danas ne mogu dami ustupiti mesto. Očekujem poslovnog saradnika", izručim kao pravi.

„Mene uopšte ne zanima ko si i kakav si. Prvu jutarnju kafu uvek pijem za ovim stolom kad dođem kod roditelja u stan", prstom pokaže na zgradu. „Kada je lepo vreme sedim baš ovde, a kada nije lepo onda sedim unutra, i tamo takođe imam svoje mesto. Tako da, ili sedi i ćuti ili idi", hladno će ona.

MATIJINA ISTINA (prva knjiga serijala "BEZ OGRANIČENJA")Where stories live. Discover now