*Jin pov*
Formez numarul lui Hoseok.
-Alo?, se aude vocea lui Hoseok curios.
-Hello, ma mai stii?
-Nu pot sa cred! Jin chiar tu esti? Nu mai stiu nimic de tine, esti bine?
-Oh, avem timp sa vorbim. Ma gandeam sa ne vedem la cafeneaua din Seul, asta daca esti in capitala.
-Chiar sunt, inca ma antrenez la firma, spune el trist.
-Ma gandeam sa-l aduc pe Jungkook, sa facem o reuniune, ce zici?
-Vaiiiii, Koookiee! Ce dor imi e de el! Suna bine, spune exclamand.
-Si daca nu te superi, eu imi aduc cativa prieteni sa ne imprietenim, daca nu te deranjeaza asta, ii propun eu sperand sa nu ma refuze.
-Oh,siguuur! Cand ramane?
-In weekend pe la 17? La cafeneaua din apropierea firmei?, zic eu.
-Asa sa fie, ma suni cand ajungi acolo.
-Normal, ne auzim.
-Desigur hyung.
Doamne, chiar il voi revedea, dupa atata vreme. Oare mai este brunet? Am auzit de la Jungkook ca este roscat, oare cum ii sta? Oare ma va recunoaste? Atunci eram foarte slab, imi fac prea multe griji.
Hai sa-i trimit mesaj lui Namjoon.
~Conversatie pe messenger~
Haloo Namjoon!
Hei Jin!
Tocmai am vorbit cu Hoseok, ramane pe la 17 la o cafenea.
Ok, ok. Si ce faci? Cum esti?
Sunt chiar bine. Ma simt bine ca am vorbit cu Hoseok, am niste emotii, oare ma recunoaste?
De ce nu?Nu e ca si cum ai facut operatii estetice.
Ştiu, ştiu, sunt emoționat. Atâta tot.
Oooh, te cred. Nu crezi că se va simți incomod??
Nuuuu, de cee? El e foarte sociabil. Stai calm
Sperăm.
********
~autor pov~Venise si ziua cea mare. Jin de abia asteapta sa se vada cu Jungkook si Hoseok. Era foarte nerabdator. Ii era dor de prietenii lui. Prietenii care l-au ajutat sa danseze si sa si inece frustrarile in dans. Dupa moartea parintilor si pierderea lui Jae-boum, a suferit printre cele mai negre perioade ale sale, exceptand prietenia lui Yoongi. Jungkook a fost primul care l-a bagat in seama cand s-a inscris ca stagiar la firma aia de idoli. Prin intermediul lui Jungkook, s-a imprietenit cu Hoseok care a fost ca o speranta in viata lui. Ei trei erau printre cei mai buni stagiari, insa Jin era cunoscut, mai ales, pentru notele inalte pe care le atingea, cum ii zicea si seful firmei "Un inger". Dupa accidentul suferit de pe urma dansului, a renuntat la tot. Nu mai exista nimic pentru el. Cu toate ca vestea a fost una dintre cele mai proaste pe care le-a auzit cei doi, au trebuit sa accepte dorinta lui Jin, pana la urma, era pentru binele lui.
- Jin, unde eşti?, se auzi vocea lui Yoongi intrand in casa lui.
- In camera mea.
- Sunt cu Jimin.
- Veniti odata!
Jin atunci isi aranja parul proaspat vopsit. Si-a zis ca vrea sa faca o schimbare.
In momentul cand Jimin si Yoongi i-au vazut opera de arta din podoaba capilara a lui Jin, au ramas surprinsi placuti.-Jin, chiar te prinde culoarea. Dar cu ce ocazie?, intreaba Jimin curios.
-Pur si simplu am vrut.
Cei trei plecara de la casa lui Jin pentru a se intalni cu restul la cafenea. Jin ii trimise un mesaj lui Namjoon cu locul si ora intalnirii. Cu toate ca era devreme, Jin observa ca nu era singurul care a ajuns devreme alaturi de cuplul Yoonmin, il vede pe Hoseok asteptand singur la o masa in colt pe terasa.
-Hoseeeok!!!!, striga Jin foarte tare incat sa-l auda.
- Jiniiie!! Doamne! Era sa nu te recunosc! De cand iti place culoarea roz? Chiar te prinde!, il complimenta pe rozaliu imbratisandu-l foarte strans. Lui Hoseok ii era cel mai dor de Jin. Cand a auzit ca a parasit firma, o bucata din inima a fost sfasiata, pentru el Jin avea o importanta destul de mare, precum si in momentul de fata.
Jin ii raspunde la imbratisare spunandu-i ca i-a fost dor de el. Uitand practic de cuplu, Yoongi a inceput sa raguseasca ca sa le atraga atentia.
- Oh doamne, ei doi sunt Yoongi si Jimin. El este Hoseok, asa zisul raza de soare a firmei, spuse razand Jin ca sa-si bata joc de el
- Am si uitat de glumele tale de unchi, salut prieteni, sper sa devenim apropiati!, spuse roscatul plin de speranta.
Aparura si Jungkook cu Taehyung.
- Kookie! Tot mic ai ramas?, spune Hoseok razand de Jungkook
- Haha, am uitat sa rad. Ti-l prezint pe Taehyung, iubitul meu.
Uitandu-se in jur, Jungkook ii observa pe Jimin si Yoongi si facu cunostiinta.
Toti se aseaza la o masa mai mare pentru a avea loc cu totii, insa Namjoon e singurul care nu a aparut, Jin isi facu griji incat il suna. Vazand ca nu i-a raspuns, s-a intristat.- Si suntem toti?, intreaba Hoseok.
- Trebuie sa mai vina cineva, dar se pare ca intarzie.
- Oh, cine? E dragut?
- Aceasta informatie e pretioasa, scuze!
- Tinand doar pentru tine, ca de obicei, te urasc rozaliule.
Discutia dintre Jin si Hoseok a fost intrerupta de aparitia lui Namjoon, acesta cerandu-si scuze pentru intarziere.
CITEȘTI
| A strange love story | Namjin
FanfictionCu toate că ei erau diferiți din orice punct de vedere, unuia i s-a pus pata pe celălalt neștiind motivul. Oare asta se putea numea iubire?