'Küçüklüğümde hep futbolcu olmak istemişimdir misiniz futbolcu olunca herkes senin hayranın olur. Futbol oynamayı çok severdim. çok iyi çalımlar yapıyordum ama fazla koşamadım çünkü çok çabuk yoruluyordum. 13 yaşma vardığımda derslerimde çok başarılı olmuş. Derslerimin başarılı olması fikrimi değiştiriyordu. Büyüyünce futbolcu mu olayım yoksa mühendis mi? Mühendis olsam ailem sevinirdi; futbolcu olsam ben sevinirdim. bu yüzden kararsız kaldım. Ama ben futbolcu olmak isterdim. Haftalık antrenmanlar yapıyordum. 14 yaşma vardığımda antrenmanlara biraz ara verdim misiniz TEOG vardı. Sınava çalışıyordum. Sınav günü geldi. çok heyecanlıydı. Sınava girdim puanım çok iyiydi. Puanım; 413,5 çıktı. Ama yine de futbolcu olacam. 15 yaşma vardığımda antrenmanlara başladım. 15 yaşımda bir kıza aşık oldum. Adı; ilayda'ydı. Oda beni seviyor muydu bilmiyorum. FENERBAHÇE SK alt yapısına girdim mevkim sağ kanattı. Hocam benden çok memnundu. "Eğer biraz daha fazla çalıssam yakında olacak FENERBAHÇE takımına girebilecektim". Bu beni çok mutlu etmişti. Bundan sonra daha çok çalıştım çok başarılı futbolcu oldum. 16 yaşma vardığımda hocanın yanına gittim. "Hocam ben çok çalıştım artık FENERBAHÇE takımına girebilir miyim?" Diye sordum oda; "senin yaşın biraz küçük 1 yada 2 yıla kesinlikle girebilirsin" dedi. Ne yapalım artık 1, 2 yıl daha çalışacam. Birden bire aklıma bir düşünce geçti. 18 yaşındama varınca sınav vardı? Ne yapacağımı bilmiyordum. En iyisi ben o sınava girmiyeyim futbolculuğuma devam edeyim yıllık üniversite ve futbolu birlikte yapmak zor olacaktı. 18 yaşma vardığımda FENERBAHÇE takımına girmeyi başardım. Buna göre çok sevindim çünkü hayalim gerçekleşti. 1 ay sonra ilk maçıma çıktım. Çok heyecanlıydı. Amacım kendimi hocaya beğendirmekti. Düdük çaldı. Dakika 26 atağa çıktık top bendeydi. Takım arkadaşıma pas verdim arkadaşım da gol attı. Yani benim ilk asistim oldu çok mutluydum. İlk yarı 1-0 önde bitirdik. İkinci yarıya başladık. Yine atağa çıktık. Benim önüm boştu arkadaşım da bunu fark etti ve bana pas verdi. kaleci ile karşı karşıya geldik ve çok hızlı bir şut çektim ve top ağlarda. Taraftarlar bana hayran kalmıştı. Bu da benim ilk golümdü. Sonunda maç bitti. Soyunma odasına girince herkes beni tebrik etmişti. Çok mutluydum. Birdenbire aklıma İlayda geldi. Ona mesaj attım buluşalım mı? Diye. O da tamam dedi. Onunla buluşmanın hedefi ona teklif açacaktım. Buluştuk. Ona teklif açtım. Kabil ve çok mutlu oldum dedi. 2. Maçım o da benim maçımı izleyecekti ve o da 2-1 maçta kazandık.ben ve İlayda çok sevindik. Öyle böyle derken sezonun bitimine az kalmıştı. Lig de 2. Sıradaydık. 1. Olan takım bizden bir puan öndeydiler. Sezonun son maçı bizim ve 1. Takımın maçıydı. Eğer kazanırsak kupayı biz kazanacaktık. Maç günü geldi. Maça çok iyi çalışmıştık. Dakika 88 skor 2-2 dakika 89 oldu atağa çıktık. Ben boştaydım ve topu bana attılar ve gol attım. Ve sonra düdük çaldı. Maç bitmişti. Herkes çok mutluydu. Ayrıca bu benim ilk kupamdı. Bide yılı en iyi futbolcu ödülünü aldım. Dakika 88 skor 2-2 dakika 89 oldu atağa çıktık. Ben boştaydım ve topu bana attılar ve gol attım. Ve sonra düdük çaldı. Maç bitmişti. Herkes çok mutluydu. Ayrıca bu benim ilk kupamdı. Bide yılı en iyi futbolcu ödülünü aldım. Dakika 88 skor 2-2 dakika 89 oldu atağa çıktık. Ben boştaydım ve topu bana attılar ve gol attım. Ve sonra düdük çaldı. Maç bitmişti. Herkes çok mutluydu. Ayrıca bu benim ilk kupamdı. Bide yılın en iyi futbolcu ödülünü aldım.