Techno sex
Ace ágyában fekszem. Még lusta voltam felöltözni. Most Ace sem siet. Ásítozva nyomkodja a telefonját. A Mixcloudján állítgat valamit. Én pedig lassan feltérképezem a testét. A kedvencem a rózsára szálló méhecske itt a bal vállán, amibe imádok beleharapni. Most is harapásnyomok vannak rajta. Rájövök, hogy Ace nagyon mélyen lokálpatrióta, ha képes volt Manchester város jelképét magára tetováltatni. Behatóan tanulmányozom a tetoválásait, végigsimogatom az ujjaimmal. Nagyon szép munkák, igényes rajzok. A kezem végigfut a karján fel a karkötőnkig.
- Ha sokáig izgatsz, megbaszlak újra - néz rám oldalt Ace.
- Oké - vigyorgok rá.
- Telhetetlen vagy - nevet Ace, ahogy átfordít. - De tetszik - s lágyan a fenekembe harap. Kéjesen nyögdécselek, ahogy lassan végigharapdál. Hallom az óvszer csörgését a hátam mögött, s érzem, ahogy Ace lassan belém siklik. A matracnak nyom a súlyával, miközben felém nehezedik, és félresepri a hajamat az útból, s a nyakamra hajol, érzem a leheletét, felállnak a kis pihék a bőrömön. Ma nincs rajta sapka. Hátranyúlok, hogy a hajába túrhassak. Ritmusra ring az ágy alattunk, és Ace ujjai a húsomba mélyednek, ahogy elélvez. Kimerülten zuhan mellém az ágyra. Hallgatom a zihálását.
- Most már zuhanyoznunk kellene - jegyzi meg.
- Ezt mondtad egy órája is.
- Ja, de gondoltam kisétálsz, és megengeded a kádba a vizet - kacsint rám Ace. Megemelem a szemöldököm, de végül megadom magam. Megengedem a fürdővizet, és habfürdőt keresgélek. Ace követ, és kiveszi a szekrényből a tubust.
- Fürödjünk együtt! - invitál, s közben még a hőfokot állítgatja. Ahogy a kádban ülünk Ace még mindig az instagramján van.
- Mi van ma? - nézek hátra. - Egész nap rajta csüngsz.
- Ah, állandóan építeni kell a DJ-imidzsemet - legyint rá Ace. - Ha nem élsz aktív insta életet, akkor gáz vagy. Hülye egy világ van ma. Ha jobban keresnék, megbíznék valakit, aki csak ezekkel az internetes felületeimmel foglalkozik - hatalmasat ásít mögöttem. Ace-nek van egy saját hivatalos oldala is, ahova a mixjeit tölti, elérhetőségekkel. Még a rendes telefonszáma is rajta van. Elég bosszantó, végülis bárki felhívhatja. Csajok is.
- Jó, most már add ide azt a telefont - veszem ki a kezéből, és egy ideig habozok, mit akarok keresni. Ace a hátam mögött ellazul. Fejét a csempének támasztja.
- Ugye nem alszol be? - bököm oldalba.
- Á dehogy - motyogja. Már bealvós a hangja. Lustán simogatja ujjaival a derekamat, és a combomat.
- Mi lenne, ha elmennénk a Viktória fürdőbe? - vetem fel.
- Hova? Basszus, ennél unalmasabb helyet keresve se találhatnál.
- Szeretnék veled fürdőbe menni, hogy jobban megismerjelek.
- Liv, azzal, hogy a Viktória fürdőbe megyünk együtt, nem ismersz meg jobban, mert a Viktória fürdőben még én se ismerem magam. Sose megyek oda.
- Nem? Nem szoktál nyáron fürdőbe járni?
- De szoktam. De nem a Viktóriába. Az egy őskövület. Lehangoló. Oda kulturálódni mennek, müanyagszékekre beülni öregasszonyok. A hétnek csak bizonyos napjain van víz a medencében. Totál lelohadna attól a helytől a farkam - jelenti be Ace.
- Fuh... oké - rántok vállat.
- Ha vizeskedni akarsz velem... Akkor... lesz egy DJ meeting hamarosan. Na az igazi bulihely. Ott mondjuk... sokkal jobban megismerhetnél.
YOU ARE READING
Tenger a tengerben
Teen FictionOlívia Somerhalder, a végzős gimnazista, éppen az érettségijére készül. A felkészülés alatt anyja új családjával tölti az időt, és közben megismerkedik a helyi klub egyik lemezlovasával. Eleinte bizonytalan a srác vonzalmában, de ahogy telnek a hete...