Back Home
Csak egyet látok. Ace és Colleen kettősét, persze egy nagyobb társaság között vannak, de még mindig szorosan egymás mellett. Ahogy a vízbe gázolok, lelassulok, mert a közegellenállás visszatart. Éppen Ace beszél:
- ... tudod valami olyat akarok, hogy csajok, és pasik felváltva dumálnak arról, hogy miért élvezik annyira az anális szexet. Csak ennyi a szöveg. Egy-egy mondat bedobva, mindig mástól, és ez keverve az effektekkel. A hanganyag már megvan, főleg egyedi hangmintákat keresek hozzá – mondja, és mondja Ace. Én meg attól tartok ólommá váltak a lábaim. Alig vagyok képes előre haladni. A téma, amiről beszél, hát kiakaszt, és én égek, vörös vagyok, és legszívesebben lelépnék. Ace-nek van egy ilyen oldala is? Amiről nem is tudtam.
- Nekem lenne egy-két hangom, cserélhetnénk - jegyzi meg a mellette álló magas srác.
- Dobd át, majd meglátom tudom-e használni, és akkor beszélhetünk valami cseréről - biccent Ace.
- Ace! - érzem, hogy hűvösek az ujjaim, ahogy Ace karjára markolok. Ace felém fordul.
- Liv! Bocs túl sokat szakmázok! - vigyorog rám Ace. - De most már a tiéd vagyok! Egy alkoholmentes koktél? - átdobja a karját a vállamon, és a többeikre kacsint. - Na császtok! - hagyom, hogy Ace irányítson. Nem hagyott időt, és lehetőséget sem, hogy konfrontálódjak mondjuk az exével. Az instájáról nyilván már mindenki ismer, hiszen tele van a közös képeinkkel. Egy kisebb bár részhez irányít, és ernyős koktélt kapok. Úgy mozgok, mint egy marionett bábú. Iszom a koktélomat, de nem is érzem az ízét. Nincs benne alkohol az tuti. Mert nem üt. Pedig jól esne valami, ami alaposan fejbebaszna ezek után. Csak nézem Ace-t, aki fesztelen. Jól elvan, dobol a kisasztalon közöttünk. Ő nem kapott agysokkot mint én. Nyugodtnak tűnhetek. Talán túlságosan is.
- Azt mondtad itt vizeskedhetek veled - jegyzem meg futólag.
- És akarsz? - kérdezi Ace.
- Naná! - magam után húzom Acet, és alig érek a medencébe a szájára szorítom a számat, s karjaimmal rátapadok, mint egy polip. Oké lehet kicsit birtokló vagyok. De kezdek megrémülni, hogy Ace felett egyáltalán nincs az a tulajdonosi hatalmam, mint hittem. Fogalmam sincs. Bizonytalan vagyok a saját erősségemben ebben a kapcsolatban. Én nem vagyok Colleen. Sem szakmai témáról nem beszélhet velem, sem külsőben nem ütöm azt a szintet, amit a szépségkirálynőkkel vetekedő szőke Colleen igen. Ace-nek előttem egy állatira jó barátnője volt. Egy szexis, bevállalós, izgalmas csaj. Hozzá képest én elég... hétköznapi, és unalmas lehetek. Azt hiszem Ace ezt is mondta: kicsit unalmasnak tart.
Ace nem nagyon érti a rohamomat. De én most nem magyarázkodni akarok. Vizesek, és szinte meztelenek vagyunk. A medencék körül hangfalak szórják a zenét. Mindenki mindenkivel diskurál, és adják egymásnak az információkat.
- Itt csak nyilvánosan lehet ezt csinálni? - zihálom Ace szájára.
- Hát a kisebb medencék privátabbak - leheli az ajkaimra Ace, és nincs ellenére, hogy a kezével a bikinim alá nyúljon. Az oldalsó keskeny, és sötétebb kertrészre vezet, ahol egészen kicsi pancsolók vannak, az egyiket Ace kipécézi a sarokban, és belecsobban. Végignyúl, hogy az egyik széle a tarkóját, a másik széle a térdhajlatát tartja. Kábé három-négy centis vízmélységben hever.
- Hú! Ez tetszik - zuhanok be mellé a felfújt kismedencére, és én is a szélére hajtom a fejem. Ace mellkasát cirógatom egy ideig.
- Ace!
- Mh?
- Le akarok feküdni veled!
- Oké - vigyorog Ace.
YOU ARE READING
Tenger a tengerben
Teen FictionOlívia Somerhalder, a végzős gimnazista, éppen az érettségijére készül. A felkészülés alatt anyja új családjával tölti az időt, és közben megismerkedik a helyi klub egyik lemezlovasával. Eleinte bizonytalan a srác vonzalmában, de ahogy telnek a hete...