Midnight City

12 0 0
                                    

Midnight City

A klub annyira üres, mint még soha. Egy-két technikai ember mozog. Ennyi. Teljesen kihalt a terem. Ace sietve kapcsolja fel az áramot. Ezeket Dylan szokta csinálni, fura most Ace-től látni, hogy a nagy csendbe életet lehel. Kirakja a telefonját ,és megnézi az időt.

- Jól van. Két teljes órám van az effektekre. Ha azok megvannak utána egy óra alatt összerakom. Hát fogjuk rá. Kurva sok kóla kell a mai napra - motyogja maga elé. Ace kapcsolgat, és már forognak, és villognak, és mozognak a kis fények, és elemek a pulton. Ace gyorsan a fejére teszi a fejhallgatót, és koncentráltan nekilát a munkának. Nézem az ujjait, ahogy mozognak a kis kiálló gombok közt, és ritmusra megtekeri őket. A lábával veri az alapritmust, és közben bele-belekap a panelekbe. Le-fel húzza a hangsávokat, bekapcsol gombokat. Időnként ellenőrzi magát. Visszahallgatja. Újrarakja az egészet. Egy literes kóla van előtte, és időnként meghúzza az üveget. Megint görgeti a horgonykarkötőjét miközben a paneleket nézi maga előtt. Teljesen a hangzást figyeli a fülesben. Mintha itt sem lennék. Úgyhogy körbenézek a klubban. Most fedezem fel, hogy van emeleti karzata is. Körbejárom. Főleg személyzeti, és technikai szobák vannak körben. A színpad mögé is benézek. A bárpultnál egy táblára van írva a program. Még Nora sincs itt. Felmossák a dühöngőt. Csörög a telefonom.

- Anya? - szólok bele.

- Nem írtál semmit. Nem tudom hol vagy. Jól vagy?

- Persze. A Klubban vagyunk.

- Értem. Nem akartam zavarni. Hazajössz majd?

- Igen.

- Hát jól van. Akkor majd jössz - elköszönünk. Inkább aggódó volt. Anyám már otthon van, tehát hamarosan megérkezik Dylan. Így is van. Előbb Nora fut be.

- Szia csajszi! Te itt? Ace?

- Dolgozik fent - intek a fülke felé a fejemmel.

- Ja, már jó ideje itt szokta befejezni a számait - biccent rá. Dylan is megérkezik. Norának csak int egyet rám kérdőn néz.

- Ti itt?

- Aha.

- Na akkor nagy munkában van - legyint rá Dylan, s vesz ki néhány müanyagpoharat Nora készletéből, s felviszi. Ráérősen kezdi kipakolni a hangtechnikát. A fülke üvege mögött Ace-el beszélget. Ace már pohárból issza a kólát, és közben laza gesztikulálással magyaráz. Talán megérzi, hogy figyelem, mert lenéz rám a dühöngőbe. Rámkacsint, és a laptopjához lép. Full erővel kapok egy számot a fülembe. Camelphat & Elderbrooktól a Colát. S közben Ace rámemeli a poharát. A fejemet ingatom, és ránevetek. Ace kiissza a kóláját, és lesétál hozzám a dühöngőbe, kidobja a müanyagpoharát, ahogy közelít, s surlódik a cipőnk orra, ahogy elém áll. Lassan átsimítja az ujjaival a karomat.

- Elkészültél? - kérdezem rá.

- Aha. Este hallhatod is - ütemre ringat, s ajkaink puhán összeérnek. Kólaízű a szája.

- Mindig kólát iszol?

- Nem. Ma reggel például a puncilevedet ittam.

- Hülye! - nevetek rá, s a kezeim közé fogom a fejét. Ace tenyere a fenekemen van, és nem is ő táncol, hanem engem mozgat maga előtt. Eléggé feltüzel vele, ahogy jobbra balra paskolva magához ránt. Baromira jó ritmusérzéke van. Ezért annyira pörgősek a számai is. Már át is fordított, és a fenekemet ringatja az öléhez. Az orrát a hajamba fúrja, és érzem minden szippantását. Ace alaposan végigfogdos. Ütemre rántja a fenekem magához, és érzem, hogy kezdem elveszíteni a fejem. Lecsukódnak a szempilláim. A fenekem Ace két tenyere között ring, és Ace paskolása lendít vissza a jobbra-balra ringásban, és mindig van egy határozott időben érkező érintése, ahogy megragadja a csípőmet, és magához rántva köröz velem. Amikor ráérzek a ritmusára már tudom, hogy most jön a közös körzésünk, és ahogy megtörténik felnyögök. Ace-el táncolni veszélyes. Felborul a légzésem. Ace ujjait érzem magamon, s a fenekemtől előresimít. Rászorítok a karjára, és csak sóhajtozom. Már nem érdekel a zene se, az se, hogy kiestünk a ritmusból. Ace a hangfalnak dönt, amire alkarral rátámaszkodom, és Ace félrerántja a hajamat, csókja az ajkamat, az arcomat, a nyakamat és a vállaimat égetik, és szinte ráborulok a hangfalra, ami rezeg alattam a hangerőtől. Már nem tudom, hogy még mindig én remegek, vagy csak a hangfal remegtet, a számnak vége, és kinyitom a szemem. Ahogy felnézek látom, hogy Dylan a fülkéből minket néz. Zavartan tolom el magam a hangfalról.

Tenger a tengerbenWhere stories live. Discover now