Love is a bitch
Még soha nem esett ilyen nehezemre az ébredés. Abban reménykedem, hogy még Ace-hez bújhatok, de csalódnom kell. Ace már a gépénél ül, éppen lemezt cserél. Elindítja a lejátszást, és hozzákever valamit. Közben fejhallgatóval áll az ablaknál, és kifelé néz az utcára. Visszalép a lejátszóhoz, az ujjaival lefogja lemezt, és meghúzza. A gépnél kattintgat, aztán a lemezt tovább engedi. Időnként átbillent egy-két kart. Felülök az ágyban. Már tizenegy óra múlt. Ace a mozgásra felém fordul. Összeakad a tekintetünk. Csak az ujjával int, hogy mindjárt velem foglalkozik, de közben az ágyra mutat, ahova a reggelit készítette. Visszafordul a DJ-kontrolleréhez. Ahogy letolja a nyakába a fejhallgatót akkor tudom, hogy beszélhetek.
- Min dolgozol? - kérdezem, miközben lakmározni kezdek a tálcáról.
- Csináltam ma estére egy számot kettőnknek - vigyorog rám Ace.
- Komoly? - összeráncolom a homlokom. - Ma te vagy a klubban?
- Bezony - vágja rá Ace. Atyaég! Ma este a klubba megyünk?
- Ace, veled sosincs lazulás? - dőlök vissza a párnákra. A tenyeremmel a lábszáramat simogatom, már serkennek az apró szálak a lábamon.
- Valamikor nekem is pénzt kell keresnem Pipőke. Apám nem hagyta rám a fele királyságát - vágja rá.
- Hát kár – sóhajtom, és hasra fordulva Ace-t figyelem. - Belehallgathatok? - kérdezem. Ace kattintgat néhányat, aztán bejátsza a számot. A Two Feet-től a Love is a Bitch lesz ma estére a számunk.
- Na?
- Tetszik, jó lett - bólogatok.
- Helyes, mert reggel óta ezzel baszakodom - Új könyvtárt nyit, és számokat húz át. Ace tényleg az estére készül.
- Mióta vagy fent?
- Nem tudom pontosan talán hét-nyolc körül keltem - Ace a homlokánál igazgatja a sapkáját. - De így is el vagyok maradva. Nem nagyon szeretem egyik hétről a másikra vinni a cuccokat. Attól belaposodik az egész. Főleg az a bizonyos két óra... lehet ma kicsit többet kell impróznom - sóhajt Ace.
- Mennyi időnk maradt? - adom meg magam.
- Mondjuk... egy közös zuhany belefér - Ace elém lép, és felhúz magához. A zuhanyvizet megengedi, és az eredeti számot játssza be. A fogamat mosom a fürdőszobai tükörnél, a hajamat félrefogom, hogy ne köpjem le, de szerintem esélyem sincs, mert csorgó nyállal csak Ace-t bámulom, ahogy lekapja magáról a pólóját, és letolja a csípőjéről a nadrágját. A fehér bőrével kontrasztban vannak a fekete tetoválásai. Elgyengültek a lábaim. Állati jól néz ki! Erőtlenül köpöm ki a fogkrémhabot, és átöblögetem a szám. Basszus! Ace ujjaival a tangám alá nyúl, és lassan lehúzza rólam. Ujjaival végigköveti az anyag útját a lábaim mentén. Ahogy kiegyenesedik, az ajkaival súrolja a lábaimat. Tenyerével a topom alatt érint, s lehúzza rólam. Kikapcsolja a melltartómat, és lehúzza rólam. Tenyere a fenekemen simít és ujjaival előresiklik. Megkapaszkodom a mosdókagyló szélében, s követem a tükörben Ace mozdulatát, ahogy a vállamra hajol. A sapkáját lehúzom a fejéről, Ace a zuhany alá húz. Mindkettőnkre zuhog a víz. Ace ajkaival az ajkaimon, fogaival harapdál, végigenyelegjük a végtelenített Two Feet számot. Ace karjaiba kapaszkodom. Párásodik a zuhanykabin fala, és nem csak a meleg víztől. Belihegjük az egészet, csupa nedv, és pára minden. Egészen, amíg fel nem hajszol a csúcsra, nem gondolkodom el azon, hogy végülis most zenére szexeltünk. A nedves haját simogatom a füle mögé, ahogy csak pihegünk a melegben.
YOU ARE READING
Tenger a tengerben
Teen FictionOlívia Somerhalder, a végzős gimnazista, éppen az érettségijére készül. A felkészülés alatt anyja új családjával tölti az időt, és közben megismerkedik a helyi klub egyik lemezlovasával. Eleinte bizonytalan a srác vonzalmában, de ahogy telnek a hete...