Sea Within A Sea
Ace a The Horrorstól a Sea Within A Sea-t indította. Arcot, és fogat is mosok, amíg az eredményt várjuk. Ace a kád szélén ül. Szerintem lepereg előtte az élete. Előttem akkor, amikor meglátom az eredményt. Szétnyílt ajkakkal csak nézem az indikátorlapkát a kezemben. Ace már a reakcióból tudja. Megerősítés sem kell.
- Basszus Liv! - suttogja Ace, s a tenyerét a sapkájára szorítja kétoldalról fogva a fejét. - Úristen!
- De...de...mikor? Mindig védekeztünk!
- Aha... kivéve a medencés bulin, amikor te annyira rám akartál mászni - csattan rám Ace. - Mondtam, hogy szállj le! De te még azért is!
- Mert most én vagyok a hibás! - csattanok rá.
- Nem tudom kinek volt féltékenységi rohama, Colleen miatt - mereszti rám a szemeit.
- Jó, hagyjuk - kivonulok a fürdőszobából, és az ágyra rogyok. Istenem...- Most mi lesz?
- Hát kurvára elkúrtuk az van Liv!
- Igen. Tudom... - nézem Ace-t ahogy gondterhelten a DJ-pultnak dől, és csak néz maga elé. - Én...sajnálom.
- Most mi a fasz legyen? - Ace a pulton dobol.
- Gondolom... megtartjuk.
- Mi? - kapja fel a fejét Ace döbbenten. - Nekem nem kell gyerek Liv. Az én életembe kurvára nem hiányzik egy gyerek. Hogy gondolod egyáltalán?
- Hát nem tudom... kapcsolatban vagyunk nem?
- Jó, de nem akarok egy kábé egy hónapos kapcsolatra gyereket basszus már! Liv most kezdenéd az egyetemet! Belegondoltál?
- Az nem fontos.
- Mit nem fontos?
- Most már nem. Fontosabb vagy te, és a gyerek.
- Liv! Nőjj már fel! Ez egy gyerek. Kurvára itt lesz mindig! - Ace ellöki magát a pulttól, és a zsebébe csúsztatja a tenyerét. - Én biztos, hogy nem vállalom - jelenti ki hidegen.
- Tessék? - ámulva nézek rá.
- Liv! Totál le vagyok égve! Egy gyerek, kábé ötezer font indulóban. Liv, ezer fontot nem tudok előkaparni egy új kontrollerre! Hova gondolsz? Ide költözöl? Dylan nyakáról az enyémre? Liv, én magamat is éppen, hogy fenntartom, nem, hogy most téged, és egy gyereket is ide vegyek magamhoz! - nem tudom. Nem kiabál. De ideges. S minden mondata arculcsapás. Egyre jobban magamba zuhanok Ace ágyának a szélén ülve. Én nem tudom mi történik velem. De kifordult magából a világom. Egyszerre káosz lett. Egyszerre, nem tudom mit csináljak.
- Én szeretlek Ace! - ráncolom a homlokom zavartan.
- Én is szeretlek Liv! De ez kurvára nem erről szól! - csattan rám Ace.
- Akkor miről?
- Nem arról, hogy gyereket akarok veled itt, és most. Értsd meg!
- De én kurvára terhes vagyok cseszd meg! - csattanok rá.
- És, most ennyire ragaszkodnunk kell ehhez a gyerekhez?!
- Ezt hogy érted?
- Tudod nagyon jól, hogy hogy értem! - sziszegi Ace. - El is vetetheted.
- Azt nem! - felállok az ágyról. - Ha már így alakult akkor megtartom.
- Szuper! De én ebben nem támogatlak, csak hogy tudd. Én nem vagyok Dylan. Én nem akarok gyereket egy kapcsolatba jelenleg. Nekem ez most nem kell.
BINABASA MO ANG
Tenger a tengerben
Teen FictionOlívia Somerhalder, a végzős gimnazista, éppen az érettségijére készül. A felkészülés alatt anyja új családjával tölti az időt, és közben megismerkedik a helyi klub egyik lemezlovasával. Eleinte bizonytalan a srác vonzalmában, de ahogy telnek a hete...