Z pohľadu Draca
Snape odišiel s Markétou a ja som ostal s Dumbledorom. Pozeral som na neho a čakal som kedy niečo povie. Dosť dlhú dobu bolo ticho. Bojím sa čo povie.
"Draco... povedz mi. Skontaktoval si sa s rodičmi?"
"Ano" viem čo sa chce opýtať.. ach
"A tušia niečo?"
"Áno. Písali že cítia že sa vráti, ale nič viac nevedia" bože prečo práve teraz.
"To nieje dobre znamenie. Pre Markét to bude dosť ťažké. Sám neviem či to všetko zvládne. Je to na ňu veľa." Bože kde sa v ňom našlo toľko ľútosti.
"Viem. Ach pán profesor urobte niečo. Prosím hocičo. Tak strašne ju milujem. Ona je to jediné čo mám." Začali mi tiecť slzy. Áno slzy kvôli nej mi tie slzy stoja.
"Pán Malfoy nejde to tak ľahko. Ona bude musieť postúpiť veľké nebezpečenstvo. A ja nemôžem zabrániť tomu aby sa mi vyhla. Je veľmi mladá viem ale je to jej boj. Ona musí bojovať za seba a za svoj život." prečo? bože
"Dobre... a môžem niečo aspoň urobiť?" je tí hlúpe ale chcem aby bola úplne pripravená nato že bude si musieť vybrať.
"Áno... budeš musieť dokončiť Trojčarodejnícky turnaj." dokončiť ho?.. nie nikdy Kariéry neopustim.
"Iba?"
"To zatiaľ stačí. Uvidíme čo sa bude potom diať."
"Ale pán profesor ja sa bojím, ak sa vráti Ten-Koho-Netreba-Menovať tak si ma bude chcieť dať na svoju stranu, ale ked ja nechcem, Mám tu Markét, ju nechcem nikdy opustiť ale čo ak iná možnosť nebude?" Je to zle. Bože prečo...!
"Draco pochopiť to budeš musieť. Ja s tým nič neurobím."
"Dobre"
"Prosím váš choďte rovno fo svojej izby." Konečne preč, nemienim počúvať take klamstvá. Niee
"Áno pán profesor."
Rychlo čo najďalej som šiel of pracovne. Tak toto nie slzy. Prečo je to take ťažké byť spolu so ženou ktorú milujem. Je to až tak ale že je z Chrabromilu. Bože. Chcem byť s ňou. Kde je teraz? V pracovni s elixírmy. Fuuha kde to je? Ach vôbec neviem. Všetko je zle. Asi radšej pôjdem lebo už nezvládam sám seba.
Taaak dúfam že sa vám táto časť bude páčiť :))
KAMU SEDANG MEMBACA
Magic girl (Harry Potter)
Fiksi Penggemar!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!