salak

546 33 2
                                    

uyandığımda yüzüme çarpan ılık esinti beni bulutlarda uçarmış gibi bir hisse kaptırırken yanımda yatan yunan tanrılarını kıskandıracak kadar kusursuz olan sevgilime baktım uyurken  bile seksi amk . pekala bir anne olarak küfür etmem doğru değil aynen ama bazı yönlerimi sakladığım gerçeği bazen açığa çıkıyo sanırım . size nereye geldiğimizi söylemedim , maldivlerdeyiz  tanrının özenle yarattığı uçsuz bucaksız bir cennet , burası öyle mükemmelki her adımda insanın içini huzurla dolduryo. zayn burda bir ev tutmuş herşey o kadar güzel ki . yataktan kalkıp banyoya girip işimi gördüm çıktığımda zayn hala uyuyodu üzeimdeki pijamaları çıkartıp  beyaz uzun salaş elbisemi giyerek saçlarımı saldım kahverengi sandaletlerimi ayağıma geçirerek evden çıktım . kalabalık değildi gürültü yoktu iğrenç insanlar yoktu sigara diğer pis kokular yoktu sessiz  ve huzur hakimdi bu herne kadar uykumu getirsede beni çok rahatlatıyodu...

etrafı biraz daha gezdikten sonra  eve dönemeye karar verdim zayn uyanmış olabilir.

zayn' in anlatımından :

gözüğümü açtığımda hanna yoktu , yatakta doğrularak ona seslendim ama herhangi bir cevap yoktu , banyoya girdim , biraz başım ağrıyodu elimi yüzümü yıkarken içerden bir ses geldi hanna dır diye geçirdim içimden havluyla yüzümü kurulayıp , banyodan çıktım,

görüş alanıma giren dünyanın en güzel en kusursuz insanı. o elbisenin içinde melekler gibi olmuş. hayranlıkla  ona bakarken arkasını dönüp beni görünce gülümsedi , sevgilim  gülüşünde bile hayat buluyorum hanna , saçının bir teline zarar gelse canım öyle yanıyorki , sana bakınca içim gidiyo , sevmeye bile kıyamıyorum seni , kendimden kıskanıyorum . "sevgilim , uyanmışsın " yanına giderek onu kendime çektim "niye yanımda yoktun" çenemi öperek "biraz etrafı gezmek istedim " deyince gülümsedim "kahvaltı yaptın mı güzelim "  şapkasını çıkarıp masanının üzerine  bırakırken bana dönüp "hayır bende yeni uyandım sayılır , hem seni bekledim"  ona çok kızmama rağmen birşey söylemedim bazen hamile olduğunu unutuyor ve bu beni dlei ediyo kendine ve bebeğimize bakması gerek " pekala ben hemem birşeyler söyliyim sende salona geç otur " başını sallayarak beni onayladı .

hanna'dan devam 

mükemmel bir kahvaltıdan sonra zayn denize girmek isteyince , yatak odasına geçerek yeni aldığım  siyah kenarları kesik kesik olan mayomu hızla üzerime geçirdim ayanda kensime  bakınca karnımdaki şişlik dikkatimi çekti gülümseyip elimi karnıma getirdim  " bebeğim ordasın , bunu hissedebiliyorum , orda yanımıza gelmek için sabırsızlanıyosun öyle değilmi . sana bakmıyorum diye bana  kızıyosun öyle değilmi ? üzgünüm bunun farkında olamıyorum bebeğim ama seni seviyorum bunu biliyorsundur. " kafamı kaldırınca zaynin beni izlediğini fark ettim  al işte rezil oldum iyi mi  bana yaklaşarak "senin kadar mükemmel bir anneye saip olduğu için çok şanslı " yavaşça dudaklarıma eğilerek nazikçe öpmeye başladı ona karşılık verirken  ellerini belime dolayarak beni kucağına aldı yatağa doğru ilerlerken dudaklarının gerilişinden güldüğünü anladım ellerimi saçına geçirerek öpüşmemizi dahada tutkulu hale getirdim ................................................................................  ( e gerisini biliyosunuz :d oraları yazmicam anladınız )

1 hafta sonra eve dönüş 

1 haftalık tatilin ardından kendimi mükemmel hissediyorum eve tüm pozitif enerjimle dönüyorum aslında zayn biraz daha kalmak istedi ama zaynep i çok özledim ve artık dayanabileceğimi sanmıyorum . bu son 10 günde karnım çok büyümüştü havaalanından çıktığımız gibi harry bizi almaya gelmişti beni görünce "hey hanna seksi bir anne olmuşsun " diyerek bana sıkıca sarıldı zayn harry e ters ters bakarken "esmer fahişe sanırım seni özledim" zayn dayanamayıp gülünce bende güldüm kısa bir kucaklaşamadan sona "hey eve gidelim ben kızımı görmek istiyorum" arabaya bindikten sonra harry dikiz aynasından bana bakarken "ufaklık çok büyümüş onu neyle beslediniz :D" bu çocuk gerizekalı "sadece  insan gibi insanların bulunduğu bir ortamda düzenli olarak yemeğimi yedim çünkü orada bakmam gerek 6 tane koca bebekler yoktu "  zayn kahkahayı patlatınca harry ona dönerek "o 6 koca bebeklerin arasında sende varsın zayn " bu sefe ben kahkahayı patlattım "salak" 

resimler multimedia da kızlar lütfen yorum yapın 

Surrogate Mother (2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin