"Jmenuju se Lexi Hale.", řekla jsem a Derekovi se začaly hrnout slzy do očí.
Všichni se na mě nechápavě dívali.
Ale v tu chvíli mě Derek pevně objal a já jsem začala brečet, no ještě aby ne. Neviděla jsem ho deset let.
"No konečně! Za tu dobu co Dereka znám, tak jsem ho neviděl nikoho obejmout ani brečet a možná tak jednou se usmál.", řekl Stiles
"No víš, já se směju, ale ne na tebe Stilesi.", řekl Derek a všichni se začali smát.
"Takže ty jsi Derekova sestra?", zeptal se Stiles.
"Seš fakt tak blbej nebo to jenom hraješ?", zeptal se ho Derek.
"My jsme to taky nepochopili .", vložil se do toho Isaac a Scott.
"A já si myslel, že jenom Stiles je poleno.", řekl Derek a Stiles se nafoukl, jako balón.
"Tak já vám to ujasním. Tohle je Lexi Hale a je to......je to moje dcera. Je to deset let co jsem ji opustil, chtěl jsem ji ochránit. A tak jsem ji nechal s její matkou. Neměl jsem ani tušení, že je mrtvá.", řekl Derek. A objal mě. Všem spadla brada a Isaac prolomil ticho.
"Takže já chodím s dcerou svojí alfy. Nemohl jsem si vybrat líp.", řekl a Derek na něj zavrčel. Až teď jsem si uvědomila přítomnost Petera. "Blahopřeju ti synovče. Našel jsi svoji dceru. Snad.......",nedořekl a zmlkl.
"Snad taky najdeš svoji dceru, chtěl jsi říct, že?, dořekla jsem. Díval se na mě udiveně a když se vzpamatoval chytil mě pod krkem. Samozřejmě se mu to vrátilo dvakrát tolik, protože mě můj otec chránil.
"Nikdy, už nikdy nevstáhneš ruku na moji dceru, rozumíš?", zavrčel Derek a Peter jen kývl a spadl na zem. Všichni na nás civěli, ale nikdo z nás tří si jich nevšímal .
"Ale když už jsme u Malii.......", nedořekla jsem, protože mě Derek přerušil.
"Kdo je kruci Malia.", zeptal se Derek.
"Tati....", znělo mi to divně, ale Derek se usmál.
"Moje dcera.", zaskuhral Peter v bolestech.
"Můžu už mluvit? Děkuju. Takže, když už jsme u Malii, tak jste asi pochopili, že je to Peterova dcera a ano Petere znám ji. Potkali jsme se v děcáku, měla docela problém se sebekontrolou. Tam jsme se docela sblížili a pak jsme zjistili, že jsme vlastně rodina. Ale všechno se změnilo, když ji adoptovali a rozdělili nás. Byli jsme jako sestry. Znali jsme se čtyři roky, protože máma umřela po dvou letech co táta odešel, pak tu byla ta záležitost s Deucalionem, nakonec jsem utekla a dali mě do děcáku. To už mi bylo devět a strávila jsem ty čtyři roky s Maliou. Navzájem jsme si pomáhali a to i při úplňcích. Rozdělili nás ve třinácti takže jsem ji neviděla už tři roky. Jo a ještě jedna věc. Není vlkodlak, ale je to kojotodlak.", a tím skončilo moje vyprávění. Nejvíc zaujatý byl Peter. Taky je to jeho dcera.
"Takže ještě jednou. Ty jsi Derekova dcera a znáš dceru toho psychopata za tebou. To je hustý.", řekl zaujatě Stiles.
"Komu říkáš psychopat ty poleno.", zařval na Stilese Peter.
"Neopovažuj se urážet mího kamaráda!", zavrčela jsem na něj.
"Ty mi nemáš co rozkazovat ty.....", ale to už jsem ho sekla drápy a on mě chtěl chytit , ale já ho chytila pod krkem.
"Nikdy neurážej moje kamarády. Už nikdy, rozuměno?!", zařvala jsem na Petera.
"J-j-jo....", vykoktal Peter.
"Fajn.", řekla jsem nakonec a pustila ho. Všichni na nás koukali, nebo přesněji na mě.
"Já jsem totiž Haleová.
"Díky, Lexi.", řekl Stiles.
"Není zač, ráda pomůžu kamarádům." ,řekla jsem a usmála se. Isaac si odkašlal.
"Tak přesněji kamarádům a svýmu klukovi.", řekla jsem, on se usmál a přitáhl si mě do objetí. Teď si odkašlal Derek.
"Začínáte mě štvát. Takže naposled ráda pomůžu všem, kromě Petera. Stačí? Nechci odpověď. Stačí.", řekla jsem a všichni kromě Petera vybuchli smíchy a Isaac mě chytil kolem ramen . Dal mi pusu do vlasů a zašeptal mi, že jsem vtipná. Všichni vlkodlaci ho slyšeli.
"Díky, ale to vtip nebyl.", řekla jsem a další výbuch smíchu.
ČTEŠ
Vlčice
Werewolf~Teen wolf fan-fikce~ 1 neobyčejná dívka. 17 let . Vlkodlačí gen. Touha najít otce - - a dost možná ho zakopat hluboko pod zem. ...................................................................... To je deja-vù. Teď tady před tebou stojí tvoje dal...