Tento týždeň bol asi najhorší v mojom živote. Každý deň som s Harrym prežívala, ako posledný. Každý deň som bola smutnejšia, ako ten predchádzajúci. Dnes je štvrtok a to znamená, že zajtra odchádza."Ahoj, môžeme ísť?" Spýtal sa ma Harry, keď sme spoločne vychádzali zo školy. "Samozrejme" odpovedala som a vložila svoju ruku do jeho. Vykročili sme k jeho autu a nastúpili.
"Ideme k nám?" Spýtal sa ma Harry po chvíľke cesty. "Môžme" usmiala som sa naňho. Teraz sme väčšinu času trávili u mňa alebo u neho, lebo nikto z nás nemal náladu niekam chodiť.
Ochvíľu Harry zastavil pred jeho domom a spoločne sme vošli do vnútra. Naše prvé kroky mierili ku gauču, kde som si ľahla zatiaľ, čo Harry vyberal film.
Po vybratí filmu si to Harry namieril ku mne. Postavila som sa, aby si mohol ľahnúť. Takže som si mohla teraz ľahnúť na jeho hruď a popritom mi hladil zadok a chrbát. Neviem, či mu to bolo pohodlné, ale prvýkrát sám chcel, aby som si takto ľahla.
Film začal, no ja som ho nevnímala. Moje myšlienky, totiž blúdili úplne inde.
Ako to bude, keď Harry odíde? Vydrží náš vzťah? Priala som si, aby bol normálny chlapec a nie popová hviezda. Uhla som pohľadom a zadívala sa do jeho zelených očí.
Keby mi niekto pred dvoma rokmi povedal, že mi dvaja budeme tvoriť pár, tak by som sa mu vysmiala do tváre. Milovala som ho? To áno. Lenže vtedy som ho nenávidela a zároveň milovala.
Odjakživa som vedela že vzťahy na diaľku nefungujú. Preto sa chcem s Harrym rozlúčiť, čo najlepšie. "Harry?"
"Áno?"
Pozor!! (Len pre plnoletých 😂😂)
Nadýchla som sa, aby som nabrala odvahu. "Chcem, aby si bol môj prvý" vydýchla som. Zrejme som ho touto informáciou zaskočila, pretože sa na mňa šokovane pozrel a prestal má hladiť.
"Počkať to tu a teraz?"
"Uhm" láskavo som sa naňho pozrela a obtrela sa svojím nosom o ten jeho. Pobozkala som ho a usmiala sa. Harry svoje ruky premiestnil na môj zadok a stlačil ho.
Telom mi prešla vlna vzrušenia a znova som ho začala bozkávať. Harry na nič nečakal a otočil si ma. Takže tentokrát ležal on na mne. Chytil mi tričko a skúsil ho pretiahnuť cez hlavu, no zastavila som ho.
Zamračil sa. "Je niekto doma?" Vysvetlila som. "Nie, celý dom máme na celý deň pre seba" usmial sa. Znovu mi skúsil tričko pretiahnuť cez hlavu a už som mu v tom nebránila.
Svoje pery presunul na môj krk a začal ho bozkávať. Perami prešiel k mojim prsiam a zanechal jazykom mokrú cestičku. Ruky presunul na môj chrbát, aby odopol podprsenku, no nenašiel odopínanie.
Zasmiala som sa a ukázala mu že je vpredu. Tentoraz sa mu odopnutie podarilo. Láskal mi obidve prsia a ja som mu pretiahla tričko cez hlavu. Pohľad sa mi naskytol na jeho vypracované brucho a tetovania.
Prešla som mu po nich prstom a chytila jeho opasok, aby som mu ho rozopla. To som následne aj vykonala. Tentokrát on vyzliekol moje rifle a hodil ich na zem. Chytil lem mojich nohavičiek a pomaly ich vyzliekol.
Pomaly mi prešiel po vchode až mi naskočila husia koža. "Mám si dať..." chystal sa ma spýtať, no to nebolo potrebné. "Beriem prášky" prerušila som ho. Letmo prikývol a stiahol si boxerky.
"Ak to bude bolieť, povedz a ja prestanem" poučil ma. "Dobre" a pomaly do mňa vošiel. Pocítila som trhanú bolesť, ktorá vôbec nezotrvala. Začal sa hýbať a ja som nezaostávala. Bol to ten najkrajší moment môjho života.
Snáď sa vám páčila aj takáto časť. Ani si neviete predstaviť, ako mi bolo trápne, keď som to písala. Aj tak si myslím, že je to hrozné. Keď som to po sebe číta/kontrolovala, tak som sa červenala, ako paprika 🤭😅😆
V minulej časti som písala, že chystám nový príbeh. Ale len chystám...
I love you
YOU ARE READING
Zničil si mi život H.S. ✓
RandomUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...