0.𝙿𝚁𝙾𝙻𝙾𝙶

3.8K 127 32
                                    

Koreański boysband 방탄소년단 po tak ogromnym sukcesie gry BTS WORLD zastanawiał się nad wydaniem dodatku dostępnego dla fanów z całego świata. Twórcy kultowej i znanej wszystkim ARMYs gry stworzyli do niej drugą część. Jednak wygrana nie była jedynie cyferką, a czymś
b e z c e n n y m . Dwunastu osobom najwyżej w rankingu zostanie ufundowany wyjazd i nocleg w stolicy Korei Południowej. Tam wygrani (którzy przed wzięciem udziału w grze złożą formularz na temat ich kondycji fizycznej, czy możliwości wyjazdu) zmierzą się w kilku etapach w pojedynkach tanecznych. Dokładniej uczestnicy mieli za zadanie jak najlepiej odtworzyć układ taneczny wylosowanych wcześniej piosenek BTS. W tym przypadku Polska nie została pominięta. Drugie miejsce z dwunastki zajęła mieszkająca w Krakowie Kinga Kalita.

Na barkach Kingi ciążył ogromny stres, by nie zawieźć bliskich, liczących na nią polskich ARMYs i oczywiście Bangtanów.

Dziewczyna była zwykłą, a może niezwykłą nastolatką. Była krótkowłosą artystką o niebieskich oczach. Brunetka prowadziła konto na tumblerze, Instagramie i Pintereście. Jej konta cieszyły się dużą popularnością. Dużo osób jest zainteresowanych jej działalnością. Młoda, prześliczna, szczupła dziewczyna reprezentująca swoje pomysły ubierania się. Jej profil był idealnym miejscem dla różnych współprac, jednak zwykle odmawiała.

Osiemnastolatka wiele przeżyła. Śmierć babci, załamanie matki, a wkrótce swoje. Była związana z mamą i babcią, a tu nagle obie znikają. Na szczęście jej ojciec - niespełniony artysta pracujący teraz jako architekt, został przy niej.

Nie raz dziewczyna uciekając od krzywdy pisała piosenki, wiersze.

Wiadomo, w życiu były wzloty i upadki, ale przecież już jest dorosła. Nie może płakać z byle powodu. Jednak nadchodzą momenty, gdy jedyne co masz ochotę zrobić to wtopić twarz w poduszkę i wypłakać się. Ktoś sprawi, że Kinga zapomni, o swoich nieszczęściach.

Kto?

Prolog już poprawiony! Mam nadzieję, że nie jesteście źli, że musieliście na mnie tyle czekać🥺

Niedawno gdy spojrzałam na to konto i zobaczyłam, ile osób jeszcze czyta moje fanfiki które (jak teraz widzę) niezbyt mają sens, ale poprawię je wszystkie dla Was.

Więc... witam w domu

❝𝚄𝚃𝙾𝙿𝙸𝙰❞ jeon jeonggukOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz