(Taehyung)
Çalan alarmım yüzünden yüzümü buruşturup yerimden zorlukla doğruldum ve sızlayan başıma ellerimi götürdüm.
''Şu lanet alarmı değiştir diye kaç kere söyleyeceğim!''
Jin Hyung odama gelip benim yerime alarmı kapattığında tek gözüm açık vaziyette ona baktım. Beni eve getirdiğine ve yanımda kaldığına göre dün gece fazla içmiş olmalıydım.
''Başım çatlayacak!''
''Tabii çatlar, kaç tane şişenin dibini gördün! Sayamadım bile!''
Anlaşılan bir süreliğine her şeyi unutma isteğim bana pahalıya patlayacaktı.
''Bir daha olmayacak'' dediğimde Jin Hyung derin bir iç geçirip karşıma boş bir yere oturdu.
''Madem bu kadar içecektin ne diye kıza arkadaş olalım dedin?''
Dün gece neler anlattığımı pek hatırlamıyordum ama görünüşe göre fazla açık konuşmuş olmalıydım.
''Yanında kalmam için tek yol bu. Onu bu haldeyken yalnız bırakamam.''
''Onu yalnız bırakmak zorunda değilsin zaten Taehyung, bir şeyleri hala düzeltebilirsiniz. Çok geç olmadan gidip konuş.''
''Hyung, bizim ilişkimiz dikiş tutmaz. Aramızda aşk dışında olması gereken her şey eksik. En ufak bir sorunda yine bozulur. En iyisi güzel hatırlanacak şekilde kalması.''
''Öyleyse Ji A diye Hyung'una sarılıp, öpmeyi bir daha deneme!''
Gözlerim olabildiğince açılırken, Jin Hyung bakışlarını devirip yanımdan kalktı. Adımlarını banyoya yönlendirirken aklıma gelen sahneler kaşlarımı çatmama sebep oldu.
Jin Hyung beni eve taşırken onu yatağa çektiğimi ve öpmeye çalıştığımı ''Ji A, bir kerecik öpeyim. Çok özledim, lütfen'' dediğimi hatırlayınca başımı ellerimin arasına aldım.
''Hyung, kusuruma bakma!'' diye seslendiğimde Jin Hyung kollarını göğsünde birleştirir vaziyette bana doğru döndü.
''Kusuruna bakmayacağım ama sen de şu konuyu iyice düşün.''
Başımı usulca salladım fakat düşünecek bir şey olduğunu sanmıyordum.
İçmeden önce Jin Hyung, Ji A'nın yemekte olduğunu söylemişti. Bayan So ile birlikte Ae Cha ve Namjoon ile yaşadığı eve gitmişti ve ister istemez aklımda Ji A kalmıştı.
Ya da kimi kandırıyordum?
Aklımdan çıktığı mı vardı?
İçtiysem de sebebi biraz olsa da yaşananları unutmaktı.
Kalbim ve aklım arasında dokuduğum o yolda savruluyordum ve hiçbir şey beni avutmuyordu. Dosyalara, yeni vakalara her zamankinden fazla zaman ayırıyor, bir miktar düşüncelerimden uzaklaşmaya çalışıyordum.
Kalbim Ji A'yı bu kadar çok isterken ona nasıl karşı koyacağımı bilmiyordum.
Sanki yıllardır yanımdaymış gibi Ji A'nın her bir zerresini özlüyordum.
Sabah uyandığımda onu yanımda görmeyi, her eve geldiğimde kapıyı açan kişinin Ji A olmasını özlemiştim.
Şimdi evimde kendimi yabancı gibi hissediyordum.
Kokusunun sindiği yastığa sarılıp uyuyordum bazen ve düşüncelerime aykırı davrandığım için kendime kızıyordum.
''Taehyung ben çıkıyorum. Duş alıp kendine gel sonra da merkeze geçersin. Geç kalma, arayacağım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Fiksi Penggemar'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...