Bluehaired girl-9

501 23 19
                                    

Lisas perspektiv.

🎶Eminem och Rihanna-Love the way you lie🎶

Just gonna stand there and watch me burn? That's all right because I like the way it hurts. Just gonna stand there and here me cry? That's all right because I love the way you lie. I love the way you lie.

I can't tell what it really is. I can only tell you what it feels like. And right now there's a steel knife in my windpipe. I can't breathe but I still fight while I can fight. As long as the wrong feels right it's like I'm in flight. High off her love, drunk for her hate, It's like I'm huffing paint and I loved her to more I shuffer,I suffocate. Där pausades Eminems vackra rapp och mamma ringde. Jag suckade och svarade. Det enda hon ville berätta att jag inte fick packa för mycket. Jag svarade ett snabbt okej och sen la vi på. Jag hade packat ut hälften av alla mina kläder för min musik gav mig pepp. Jag slog på låten igen och rycktes med i Eminems vackra ord. Jag fortsatte att lyssna igenom min spellista ''Favoriterna'' och tillslut var alla kläder ute, visserligen hade jag kastat ungefär hälften men sak samma. Sen fortsatte jag med att packa mina duschgrejer och allt jag hade i badrummet. Jag bar in dom sista sakerna i mitt rum och upptäckte genast den silvriga och beroendeframkallande lilla saken som prydligt låg ner på sängen under alla mina dussintals schampon. Jag grävde fram rakbladet och drog några drag på högerarmen. Sedan plåstrade jag snabbt om det med bandaget som jag skulle ha med mig. Jag började långsamt tömma mitt sminkbord medans jag kollade på det allt mer röda bandaget. Jag kollade igenom mina nagellack och bestämde mig för att bara låta mina favoritnagellack följa med. Jag kollade upp på migsjälv i spegeln och log. Jag skulle snart bli av med den brunröda skiten som satt fast på mitt huvud och få en blå vacker skit! Jag granskade snabbt nagellacken jag tänkt slänga och kom på att jag skulle ångra mig som fan om jag slängde något av dem så jag plockade upp dom resterande nagellacken och slängde ner dom i den orangea resväskan. Suckandes drog jag fram min mobil och kollade klockan. Det var dags att börja gå nu. Jag skulle vara på salongen vid 14:55 och nu var kl 14:08, vilket betydde att min buss gick snart. Jag gick ner och började klä på mig mina ytterkläder. Jag kontrollerade att jag hade min plånbok,telefon och mina nycklar. Sen började jag gå mot busshållsplatsen. Jag gick som vanligt med blicken i marken och mobilen i handen. När någon cyklade förbi log jag mot personen och oftast log den tillbaka. Jag närmade mig busshållsplatsen och som vanligt var jag några minuter tidigare. Jag satte mig på bänken i busskuren och väntade när jag plötsligt hörde en välkänd röst. Alexander.

----

Heeeeej!! OMG jag är så jävla oseriös just nu..men om ni hittar stavfel skit i det:( Näemen nu kan man ha bilder/videos till kapitel här på Wattpad på Wattpad. WIIIIEEEHxD Menmen bara jag som alltid gör så när jag ska någonstans,man ba #creepyleende på och ler mot random personer...hahahah jag är cool..OMG im fkn fab;)

ByebyeXD

Good girlsWhere stories live. Discover now