Herzamanki gibi normal bir gün yaşayacağımı düşünüp yatağımdan kalktım.
Aslında yine annemlerin kavgasıyla uyandım hicbirsey olmamış gibi elimi yüzümü yıkadım çünkü artık onların bağrışmalar
ına alişmışdım artık o stresli evde daha fazla kalamıyacaktım annemlere dışarı çıkıyorum dedim ama onlar kendi seslerini bile anlamazken benim sesimi duymadılar haliyle bende kapıyı çarpıp dışarı çıktım artık o kadar sıkılmışdım ki onların bu kavgaların dan evimize yakın olan sahilde yürümeye başladım istanbul o saatlerde o kadar sessiz o kadar güzeldi ki sonra banklarda birine oturup sahilin o mis kokusunu içime çektim.
Kendimi o kadar yanlız hissediyorumki sonra bir el sırtıma dokundu ve oturabilirmiyim diye sordu ve bende kafamı sallayarak evet dedim oturdu ve bana ismimi sordu ve nedense herkez bize bakıyordu tanımıyordum ama ünlümüsünüz diye sordum o da bana alaycı bir sesle "Hayır, insanların içinde çok zor fark edilirim"dedi ve bende küçük bir tebessümle ona adımı söyledim biraz sohbet ettik ve Kahvaltı yapmak için bir kafeye girdik neden se bir adet tabak koydular heralde hesabı ödeyemeyeceğimizi düşündüler neyse kahvaltimızı yaptık o zamana kadar çok mutluydum yeni tanişmişdım ama neden se ondan uzaklaşamıyordum.
Dışarı çıkıp yürüyerek birazdaha sohbet ettik ve bende saatin geç olduğunu fark ettim ve eve gittim ev boş du heralde babam herzamanki gibi annemin gönlünü almak için yemeğe götürmüşdü hemen odama çıktım ve pijamalrimi giydim ve yatağıma uzandım evin yakınlarından bağrışma sesleri geliyordu bende kapının önüne çıkıp sesin olduğu yere gittim ven e göreyim bugün tanisdığım çocuk birisini öldürüyordu, tuhaf oldum ve yerimden kıpırdıyamadım neden yaptın diye ona bağırdım "ben öldürmesem yarın sana tecavüz edecekti"dedi bende şaşkınlıkla nerden çıkardın dedim elim ayağım titriyor du bir kenara oturup bana bir sır verdi......
DEVAMI GELECEK.