Karmakarışık

5 0 0
                                    

Ne istediğini tam olarak bilen var mı aranızda ? İki arada bi derede ya da arafta kalmayan . Eğer insan neler yapabileceğini bilseydi şuan Hinduların dediği gibi belki de Nirvana'ya ulaşmıştı .
Fikirlerimiz bizi biz yapan asıl olgular . Sevdiğimiz renk , en değerli eşya , siyasi görüş , söz sahibi olduğumuz şeyler , cinselliğimiz , kurduğumuz cümleler ya da bir araya getiremediğimiz kelimeler . Bizi biz yapan ne varsa işte . Bizim benim seçtiğim diyebileceğiniz herşey evet herşey . İnsanları siyah beyaz diye ayıran çok kişi yoktur umarım şu zamanda biraz gelişmişizdir diye düşünüyorum en azından bu konuda . Ama dini ayrımlar müslümanı müslüman , nadiren hristiyanı hristiyan yahudiyi yahudi diye katleden bunlar sonra ırk mevzusu her zaman mevcut . Bir de cinsel yönelimleri farklı olan insanlar var tabi ne olucak karşı cins değilde hemcinsinden hoşlanıyor diye ne olcak sana bana ne zararı dokunacak hayır bulaşıcı da değil bakarak o insanlar gibi olunmuyor . Yaratan öyle yaratmış bi şikayetin mi var . Bireyler farklı fikir ve isteklerinden dolayı ötekileştirilmemeli bence . Hatta her fikrin saçma da olsa bir değeri var . O insanın düşünebileceğini gösteriyor , kendini ifade edebildiğini de . O yüzden bırakın herkes kendisi gibi olsun . Hatta kötü huyları da olabilir insanların . Bağımlılık , kumar sapıklık . Hiç birşey yapmayın demiyorum sadece ötekileştirip daha da hırslandırmayın . Onları bi psikoloğa bi doktora bi polise nereye yollanması gerekiyorsa oraya yollayın . Ama ötekileştirmeyin onları düzeltmek için küçük de olsa bir çaba harcayın uzmanına götürün . Ya vurunca kırınca ne değişiyor iki gün sızlanıp devam ediyor . Onları korksanızda ıslaha yönlendirin .
Herşey sizin elinizde bi umut olun . Sizi gördüğünde gözleri parlasın birinin . Heyecanlansın , sevinsin . Dünyayı güzelleştirin .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Karmakarışık Where stories live. Discover now