Slenderman efsanesinin ortaya çıkışı ''Something Awful'' forumlarında bir korku karakteri yapalım gibi bir başlık altında; uzun boylu, yüzü olmayan ve normal insanlardan yaklaşık 2 kat uzun bir korku karakteridir. Fakat bazı insanlar bu karakteri gerçekte de gördüğünü söylüyorlar. Ayrıca bazıları "Kollarını istediği zaman uzatıp kısaltabilme özelliğine sahip, sırtında yüzgeç gibi eklemleri var" gibi çeşitli şeyler söylemiştir. Bu söylenenler herkesin kafasında bir soru işareti yaratmıştır. Slenderman gerçek mi?
Slenderman'in hikayesi 1600'lü yıllara dayanmaktadır. Ve bir insan olduğuna dair teoriler vardır. İsminin Daniel olduğu söyleniyor. Ayrıca bu adamın bir şovalye olduğu da söylenir.
1900'lü yıllarda ise ABD, İtalya ve Rusya çocuk kaçırılma olaylarıyla sarsılmaktadır. Aileler; kel, yüzü olmayan, takın elbiseli bir adamın çocuklarını kaçırdığını iddia etmektedir. Çocukların genelde ormanlık bir alanda kaybolduğu söylenir. Slenderman'in görüntülerini bazı kameralar yakalayabilmiştir ancak polislere ulaştığında sesler cızırtılı ve görüntüler karıncalanmış halde gelmiştir.
***
Bir anda yatağımdan sıçradığımda gece lambamın sönük olduğunu fark ettim. Beni uyundıran bu karanlıktan fazlasıyla ürkmüştüm. Telefonumun ışığınıprize tuttuğumda gece lambası hala fişe takılıydı. Hiçbirşey yokken bozulması ne kafdar garip olsa da uyumaya devam ettim.
Bu sefer bei uyandıran karanlık değil penceremden gelen sesti. Pencereye doğru yöneldim. Dikkatlice baktığımda penceremin dışarda kalan kısmına bir kağıt asılı olduğunu gördüm. "YARDIM ET!" yazıyordu. Gözlerimi nottan çekip dışarıya baktım, o sırada sokak lambalarının aydınlattığı orman yolunun yanında duran küçük kızı farkettim. Baktığımı görünce arkasını dönüp koşmaya başladı. Gözüm orada takılı kalırken bir yandan da bu notum pencereme nasıl geldiğini düşündüm. Evimiz 4. kattaydı, o küçük kız bu notu nasıl bırakmış olabilirdi? Ayrıca o kız kimdi ve benden ne için yardım istiyordu?
Merakıma yenik düşüp aşağıya indim. Daha önceden arkadaşlarımla ormanda kamp yapmıştım yani ormanı az çok biliyordum. Kızın durduğu sokak lambasının önüne geldim. Bir notla daha karşılaştım. Yakınlaşıp okuduğumda ise "SAKIN KOŞMA!" yazıyordu. Bu notların ne anlama geldiğini bilmiyordum fakat sanki herşey önceden planlanmış gibiydi.
Yola devam etmekten vazgeçeceğim sırada aynı kızı tekrar gördüm. Arkası dönüktü ve yorgun adımlarla arada düşerek yürüyordu. Bitkin olduğu her halinden belliydi. Cesaretimi topladım ve kızı takip etmeye devam ettim.
Yolda yavaşça yürüken kızın durması ile ben de duraksadım. Birkaç saniye geçti fakat hala kıpırdamıyordu. Ne kadar uzaklaştığıma bakmak için arkamı döndüğümde yanımdaki ağaçta yine bir notla karşılaştım. "GÖZÜNÜ BENDEN AYIRMA VE TAKİP ETMEYE DEVAM ET." Başımı kaldırıp baktığımda kız yürümeye devam ediyordu. Gözden kaybetmemek için daha uzun adımlar atarak yola devam ettim. Korkuyordum fakat merakıma engel olacak gücüm yoktu.
Ormanınn içine iyice geldiğimizde küçük kıza artık daha yakındım. Gözlerimi bir an bile olsun ayırmıyordum. Ardından kız ağacın arkasına geçti ve onu gözden kaybettim. Hızlı adımlarla ağaca ulaştığımda kimse yoktu. Onun yerine ağaçta asılı olan bir not daha vardı. "SAKIN ARKANA BAKMA." Korku ile arkamı döndüğümde gördüğüm şeyin kabus olmasını dilerdim. Kıpırdamayı bırakın konuşamıyordum bile. İlk dikkatimi çeken boyuydu. Aşırı uzun ve zayıftı. Takım elbise giymiş ve birden fazla kolu vardı. Gerçek olduğuna inanmadığım Slenderman karşımda duruyordu..
DİKKATLİ OLUN.