A nevem Caroline Simpson. 17 éves vagyok és boldogan élem mindennapjaimat hisz a szüleim szeretnek és sok hülye barátom van JA és Lararól ne feletkezzünk meg, ő az én "ikertesóm". Óvodás korunk óta legjobb barátnők vagyunk, azaz 14 éve...huh..még kimondani is nehéz. Mindent együtt csinálunk. Anyukámat Dianának hívják, apumat pedig Charlynak.
Jah és kb ennyi is úgyhogy kezdődjön az életem.
Caroline szemszöge
________________________________
-Lara: Szia csajszi! Lesz egy buli az egyik haveromnál ma, este 10-kor. Ezt nem hagyhatod ki! Este ott vagyok érted! Szia!
-Én: Szioo! Oksi! Hali!
Miután írt Lara gyorsan lementem megkérdezni a szüleimet hogy elengednek-e . Mint mindig , megengedték majd annyit mondtak , hogy vigyázzak magamra és ha baj van hívjam őket. Mindig ez a gondoskodós anya duma! de mindegy! Már nyolc óra volt és elkezdtem készülődni. Elkészítettem a sminkem majd a ruháimat tűztem ki és már válogattam is. Mivel nyár közepe volt, ezért meglehetett sülni , így egy fehér dinnyés póló és egy fekete derekas farmer rövidnadrág mellett döntöttem. Már csak a hajam maradt amit csak kiengedtem és kivasaltam. 9:40 volt pontosan mikor Lara benyit az ajtón.
- Uhh de jól nézel ki!! -mondta Lara.
Én a nyakába ugrottam majd elestünk , így a padlón fekve nevettünk! Nem sokat idôztünk ezér felketünk és a lépcsô felé vettük az irányt.
Egy puszit nyomtam anyuék arcára majd becsuktam magam mögött az ajtót. Meglepő módon egy kocsi várt engem amibe először Lara szállt be . És én azért lepődtem meg mert senki nem volt a kocsiba hogy elvigyen minket , Lara meg még csak 17 éves . Beszálltunk az autóba és Lara vezetett.
-Mióta tudsz vezetni?-mondtam érdeklődve.
-Kimondta hogy tudok?-hangosan felnevettünk.
Egy pár perc mulva már a ház előtt voltunk és kb vagy 100 ember volt ott.
-Kinek van bulija?
-Hát a suli leghelyesebb rosszfiújának!-mondta a leghelyesebbét idézô jelbe téve.
-Az meg ki?
-Ezen a héten jött mert a másik sulijából kirúgták többszörös rágyújtása miatt. Minden csaj oda van érte. Nem tudom mit esznek rajta.-nevettük el magunkat.
-Hogy hívják?
-Alex Geroly ,mutassak róla kèpet?-Szerintem semmi olyan nincs benne!
-Nem rossz de nem az esetem!!
-Na mindegy menjünk mert még én sem voltam is .
-Amúgy ki hívott meg minket?
-Ő maga! Amíg te nem jöttél suliba mert otthon döglődtél, beszélgettünk és amúgy tök jó fej!
Egész este nevettünk táncoltunk hülyéskedtünk. Nagyon jól éreztük magunkat! Kimentünk az unvarra félre vonulva a többiektôl. Csak ketten voltunk Larával . Beszélgettünk aztán egyszer megszólal hogy elmegy üccsit hozni! Bele egyeztem majd egyedül néztem néztem a többi embert. Egy percel késôbb kêt kezet éreztem a vállamon ami elkezdett hátra felé húzni. Hátra néztem és egy idegen negyvenes éveiben járható férfit láttam majd felkapott és betett egy autóba.Én természetesen elkezdtem sikítozni de kaptam egy pofont így elvesztettem eszméletemet.
YOU ARE READING
Depresszióba estem?
RomanceA 17 éves lány Caroline boldog családban nőtt fel, boldog ,gondoskodó szülők mellett. Ám ez egy nap megváltozott.Mi lesz ezután Carolinenal?