Záhadná Dívka

34 0 0
                                    

18.6.2019
Ahoj. Jmenuju se Hailey a je mi 15. Dnes máme ve škole přespání a už mám všechno připravené a chystám se k odchodu.

Už jsem ve škole, přicházím jako poslední. Něco jsem si ale stejně doma zapomněla... Můj amulet štěstí. To ale nevadí, aspoň se mi tady neztratí.

Paní učitelka řekla že si máme vzít nějaké věci na převlečení a jít do tělocvičny. Všichni už se šli převlíct a já zůstávám sama ve třídě. Nemůžu najít své věci ale nakonec je najdu. Vezmu si svoje věci a kouknu se z okna. Na školní zahahradě stála dívka ve svátečních šatech. Upadl mi batoh. Zvedla jsem ho a znovu jsem se koukla z okna, záhadná dívka zmizela. Byla jsem vyděšená. Pak jsem si řekla že na mě budou čekat tak jsem šla. Když jsem vycházela ze třídy najednou sjela tabule dolů. Ale nikdo tam nebyl . Začala jsem utíkat po schodech a běžela jsem dál do tělocvičny.

Když jsem se šla převlíct do šatny byla už tam jen moje nejlepší kamarádka Hannah. Vše jsem jí to řekla ale nevěřila mi.

Když už jsme měli po tělocviku šla jsem s Hannou ještě na záchod. Vracely jsme se do třídy a někdo začal škrábat na okna. S Hannou jsme rychle utíkaly do třídy. Řekla jsem „ Vidíš! A ty jsi mi nevěřila, myslíš že se to stalo i někomu jinému?". „ Nevím, ale když se zeptáme budeme za idioty". Odpověděla mi Hannah. „ Asi jo, ale...". Najednou mě Hannah umlčela a řekla. „ Pšššt! ". „ Co je?". Řekla jsem šeptem. „ Ty to neslyšíš?!" Řekla vystrašeně Hannah.

Chtěla jsem se jí zeptat co slyšela, ale v ten moment přišel za námi David.„ Zlato, nechceš mi povědět o čem tady drbete?" Řekl mi výsměšně. S Hannou jsme ho ignorovali, ale pak zase spustil. „Ale no tak! Mluv!" Hlasitě na mě křičel. Dále jsme ho ignorovali. Chtl mě pod krkem a zašeptal mi do ucha „ S tebou jsem jeste neskončil puso". A odešel.

S Hannou jsme se znovu pustily do debaty. „Hailey? Jdeš se mnou na záchod já se bojím jít sama". Nervózně promluvila Hannah. Řekla jsem že ano. Venku už byla tma a sami dvě jsme kráčely po chodbě. V ruce jsem měla mobil a svítila jsem nám na cestu. Po cestě na záchod jsem se s Hannou divili že se nám nic divného nestalo. Důvod byl David. Pronásledoval nás. Najednou ke mně přiběhl přitiskl mě ke skříňce a začal mě líbat. Cítila jsem jako by ze mě něco vysával. Odkopla jsem ho od sebe a společně s Hannou jsme utíkali na záchody. Řekla jsem Hanně že to bylo zvláštní.

v zajetí démonů Kde žijí příběhy. Začni objevovat