Sabah kalktığımda kahvaltı yaptım ve sonra kızları bize cagirdim. Kızlar dün dovdugumuz çocuğu görmüşler onlardan nasıl kaçmış görmeniz lazım. Yeni macera aramaya başladık. Acaba ne yapsak. Zeynep buldum diye bağırınca yerimden irkildim. Hemen ne buldun diye sordum.
-Insanların penceresine taş atıp kaçacağız nasıl fikir.
-cok mantıklı kardeşim hemen başlayalım o zaman
Buse de onayladıktan sonra taş toplamaya başladık. Ilk taşı ben attim sonra kacmaya basladik. Bu macera bana biraz sikici geldi bize yakalanma riskimiz vardi. O yuzden ben insanlarin evine lazer cakalim dedim kizlar neseyle evet hadi lazer almaya gidelim dediler. Lazer aldiktan sonra bir yere saklandik ve cakmaya basladik. Acayip komikti. Insanlar disari cikip etrafa bakiyolar kim cakiyo bunu diye ama bizi goremiyorlar. Beni annem aradi eve gelmemi soyledi kizlara soyleyip eve geldik. Ben yarin ne yapsak diye dusunurken annem gostercem ben ona insanlari rahatsiz edip cocugunu dovmek evlerine lazer cakmak ne demek diye bagiriyordu. Annem bunlarin hepsini nerden biliyodu ya . Tam kapimin acilma sesini duyunca uyumus numarasi yaptim annemde yedi . Ben ona yarin gosteririm deyip kapimi kapatip cikti. Hemen kizlara mesaj attim.Ben:kızlar çok kötü bisey oldu.
Buse: noldu?
Zeynep: noldu kızım söylesene?
Ben: annem bütün yaptıklarımızı biliyo çocuğu dovdugumuzu lazer falan caktigimizi herşeyi biliyo işte ben ona göster cem deyip duruyordu. Sıçtım kızım ben bana yarın gösterecekmiş
Buse: ananı ciddenmi?
Ben:evet
Zeynep: kızım annen annemize bari söylemese sıçtık lan biz kim soylediyse onun ağzına sıçalım.
Ben:aynen neyse kızlar yarın görüşürüz bb
Zeynep : bb
Buse:bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üç silahşörler
Pertualangankaranlıkta yuruyen karıncaları görebilirsiniz ama o üç silahşörü göremezsiniz, gördügünüz an öldüğünüz andır!!!