Ne sećam se kada sam ovako mirno i pokojno spavala. Trudna sam, to je drugo stanje i izuzetno sam ranjiva. Ne mogu to sebi da objasnim ali svega se bojim i sve me plaši a ja sam sudija pobogu.
Polako podignem glavu i shvatim da me Vuk gleda.
- Dobro jutro – pozdravi me.
- Dobro jutro – odlepim se od njega jer sam se zalepila poput pijavice. Nalaktim se na dušek.
- Kako se osećaš?
- Dobro, hvala ti što si ostao noćas sa mnom, samo . . . uplašila sam se.
Nije rekao ništa samo je gledao u mene.
- Ja obično nisam plašljivica ali beba . . . samo želim da bude dobro i ne volim to što ne mogu da kontrolišem ovo – priznam i lepo sednem na krevet.
- Miona . . . – podiže mi bradu.
- Shvatam te i sam mrzim stvari koje ne mogu da kontrolišem ali želim da znaš da ću uvek biti tu za vas – kaže ozbiljno.
- Hvala ti, to mi puno znači. Iako sam u početku bila ubeđena da mogu ovo sama mnogo je lakše kad si ti tu – nasmešim se.
- Drago mi je što tako misliš. Šta kažeš na doručak?
- Može – nasmešim se.
Koliko je teško biti sa Vukom toliko je i neizvesno. On je džentlmen. On je prijatan. On je kulturan. On je obazriv. Ali ništa drugačije od toga. Ne ispoljava nikakve tendencije prema meni kao ženi i tome po malo deprimira.
Kako je danas nedelja odveo me je na doručak a onda smo šetali i razgovarali o svemu, prosto on je čovek koji se razume u sve.
Naš razgovor prekinuo je njegov telefon i ne znam o čemu je razgovarao ali je u jednom trenutku pogledao u mene i rekao da će se dogovoriti sa mnom.
Kopka me, žensko sam ali sačekam da završi razgovor.
- Moja porodica želi da te upozna, Nataša je organizovala ručak. Imaš li neke obaveze? – pita me.
- Nemam.
- Onda idemo kod mog brata.
- U redu – složim se.
. . .
Vuk parkira automobil pored džipa i otvara mi vrata, kao što rekoh džentlmen. Krenuli smo ka kući kada je iz kuće istrčala prelepa devojčica.
- Čiko! – viknula je dok je trčala ka Vuku.
On je podiže i baca uvis a ona se kikoće, preslatka je. A on je tako divan. Začepi ćurko rasplakaćeš se.
- Moja leđa porasla si – Vuk glumi da ga bole leđa.
- Jesaaaam – devojčica oteže i on je ljubi u obraz.
- Želim da te upoznam sa Mionom.
- Ona će mi roditi seku? – nasmešila se i pogledala u mene. Bokte kakve oči!
- Ili brata, još uvek nije utvrđeno - Vuk joj odgovara a curica mi pruža ruku.
- Dobar dan, ja sam Dora Kostić - izrecitovala je.
- Zdravo Dora ja sam Miona, drago mi je što smo se upoznale.
- I meni.
- Hajdemo unutra, vrućina je – Vuk je spustio Doru i pustio nas da prve uđemo.
YOU ARE READING
Neodoljiva
RomanceŽivot se ne planira, on se jednostavno dogodi. Dvoje stranaca, jedna noć, jedan poklon, život.