Isefra Lounis Ait Menguellet

17 3 0
                                    

Urǧiɣ d-acu ad yini wassYenna-d tewweḍ-d tmedditYewweḍ leḥsab ɣer lexlaṣWin yeččan kra ixelṣ-itWin ur nečči yettwalasXxas lḥeq-is izgel-itA yigellil gar watma-sA win izeglen ddunitTebɛeɣ la3yub s laterLa tmeyyizeɣ anga ssiwdenWa yezga-yi-d ɣef lxaterWa yeǧǧa-d udem-iw yuḍenWayeḍ mi iɛedda yeṣṣerWa issawel-as i gma-s nnidenIxef n webrid iwexxeṛD laɛyub i t-id-ileqqmenSsardeɣ seg ufus n lxirCceṛ ur d-iyi-d-yettwaliTuqna n tiṭ ad tt-yextiṛXas ad ten-yenheṛ am wulliLxiq mi ara d-yetseffiṛLferḥ-iw ma-d-yerr tiliXas s lmut i yettidirDi tudert i yettiliYenneḍ-d i wedrar aɛmamWawal-nni id nessufuɣXas nebra-as-d ɣer lewqamYettawi-aɣ-d amennuɣXas lɣarḍ-is d at wexxamXas di ṣṣwab i d-ttrusuɣXas ma fudeɣ mi teswamXas mi ken-ssedhaɣ ttruɣMa yettunefk-ak-d umeslayBru-as, zreɛ, ad yemɣiTikwal ad yefk lɣellaTikwal d ttejṛa n ililiTikwal ad yafeg am ṭṭiṛTamurt ad tt-id-iwaliTikwal win iḥuza yenɣi-tAm terṣaṣt seg lfuciMa yettunefk-ak d umeslayAqla-k d bab n wawalKra i k-ihelken ad t-id-tiniḍAd yexsi deg wul ccwalTunṭict n leḥzen ad tt-tefkeḍI wid yesseqdacen nnwalAd tt-farqed yid-sen urfanYettɣaḍ win ifahmen lecɣalLuleɣ di tciṭa n lqeṛnAsmi tegzem di ttnaṣifNnefṣ yeqqim di ttejṛaNnefṣ yeɣli-d ɣer lḥifYeɣli-d, ddiɣ-d ɣer lqaɛaAd bduɣ yid-s aɣilifImi ɣ-d-qubel ccetwaNerka mi-d-yezzi lexṛifA wid ur nerbiḥ yiwen wassDi txeṣṣart i tgam amkanYettak-iken lqeṛn i lqeṛnS tafayt tṛebbam urfanWin i tɣaḍem ad awen yebruYeddem-iken wejdid d-yesteqsanMi ken-yefhem, deg-wen yaɛyuA yilejlujen n wussanDhiɣ mi t3edda lqaflaǦǧan-d i tezyiwin-iwMi ɣilleɣ ad tejbu tayeḍČčiɣ abrid s wallen-iwḤarmen-iyi seg-s mi d-tewweḍFahmeɣ mačči d amḍiq-iwZiɣ yal wa abrid-is yiwenD win i yezgel ṛṛay-iwAsmi yeggugem wallaɣDacu i ma d-yebru yimiAm win yeẓgen yir lmalNnfaɛ ur t-id-yettawiUr ṭṭammaɛ ad lhun wussanAd aɣ-d-yuɣal zikk-nniTawwurt i seg ad yekk wawalXas ma temdel-d ad-tt-nelli Source : http://www.music-berbere.com/paroles-...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IsefraWhere stories live. Discover now