A więc, muszę się na ten temat wypowiedzieć, bo to, co zdarzyło się podczas Grand Prix Austri jest nie do pomyślenia. Wyścig się kończy wszysrko ok, ale jednak nie... Kierowcą dnia został Kubica. Wszyscy w szoku, ludzie od razu snują teorię na temat tego, że Polacy zhakowali stronkę, że wystąpił błąd, bla bla bla. A więc wszystko wyszło na jaw, ale zacznijmy od początku.
Jako iż jestem aktywna na koncie, na którym obserwuje tylko rzeczy związane z F1 i często wdaje się w dyskusję z innymi fanami. Trafiłam na post, który był memem I nie był on ani trochę obraźliwy. Jak się możecie domyślić, był o Kubicy I tym zderzeniu, ale mniejsza o to, czego dotyczył, impreza zaczyna się w komentarzach.
Oczywiście było wiele osób, którym nadal nie podoba się pobyt Kubicy w F1, ale było wiele osób, które broniły Polaka (m.in stronka, która opublikowała mema). Jeden komentarz był od Polki, która była święcie przekonana, że Kubica na to zasłużył. Nie oszukujmy się, ale Max pojechał wspaniale. Rozpętała się wojna, ale z tej wojny mogłam wyczytać, że cała akcja nie była nawet pomysłem Polaków i nie była ona zaplanowana, aby poprawić Robertowi humor. A więc, osoby z reddita wymyśliły, że zrobią Kubicy "przyjemność" i sprawią, że będzie kierowcą dnia. Dla mnie jest to szczyt chamstwa i tyle. Mam nadzieję, że kibice F1 są na tyle rozumni, że nie będą obwiniać o to Kubicy i cała ta sytuacja rozejdzie się po kościach. Jednakże takiego czegoś nie powinien zrobić fan F1, bo prawdziwi fani wiedzą, jakim talentem był i jest Kubica, więc go szanują, proste. F1 szybko usunęła informacje o kierowcy dnia i został nim Max, bardzo profesjonalnie zachowane według mnie i tu należą im się brawa.
Przepraszam, że dodaje rozdziały tak późno, ale ja żyję w totalnie innej strefie czasowej. So... Enjoy😊
CZYTASZ
F1 okiem kobiet
NonfiksiJak mówi tytuł, nie tylko mężczyźni interesują się królową motosportu (Rozdziały będą pojawiać się wtedy, kiedy przyjdzie mi temat do rozmów 💁♀️) Analizy wyścigów są pisane PODCZAS WYŚCIGU za rzeczy, które ujawnia się po wyścigu nie mam wpływu. Za...