В един петстаен апартамент живееше млада двойка като вмомента бе рано сутринта.
Едното момче се бе събудило рано, започвайки със сътришната си рутина.
Двете момчета снощи бяха на рожден ден. Подразбираше се, че стояха до сутринта.
Бяха много изморени от сношната забава, но единия бе на работа още от сутринта.
Момчето след като направи сътришната си рутина се бе облякно.
Обличайки се, погледна гаджето си като отиде до него.
Целуна сладкото му челце, минавайки на бузите и нослето му, стигайки до устните му.
Пипна ги с пръсти съвсем леко, гледайки да не събути по-малкия от него.
След това мина към последната си точка, именно връта.
Облиза на няколко различни места, както и леко захапваше, оставяйки малки следи.
Направи една смучка от лявата страна на връта му, като малкото момче започна да мрънка.
По - големия реши да спре, не искайки да събуди другото момче.
Слезна долу като реши да направи някаква храна, бе станал малко по рано от времето, в което трябва да стане за работа.
Не му се спеше макар, че е спал само два-три часа.
След като направи закуска, освен за себе си и за по-малкия.
Взе закуската като отиде до спящия и остави пълната чиния на нощното шкавче, загръщайки я с прозрачно фолио, за да не изстине толкова бързо.
Погледна спящото момче.
Клекна като от преди малко му бе останал само едно място, което не бе целунал, а именно устните.
Целина ги и то няколко пъти, като след това се бе запътил към вратата да излиза. Преди да излезе бе спрян.
- Техьонги къде отиваш? - каза съненото гласче на легналото момче като се опитваше да се разсъни.
- О миличък, извинявай, да не те събудих? - попита по - големия като се върна и целуна другия по едната бузка.
- Не, не си, но ти къде отиваш? - попита малкия със сладичко гласче, сядайки на леглото като се люлееше наляво-надясно, не можейки да се стегне все още.
- На работа отивам, скъпи. - отговори му Техьонг като го целуна по бузката. - Мили ти заспивай, защото е много рано. Като станеш съм ти направил закуска, а аз ще тръгвам. - довърши той като целуна малкия за секунди, като Джънгкук се усмихна сладичко.