DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!

48 5 5
                                    

Zdravím všechny po několika letech své nečinnosti. Všem se samozřejmě moc omlouvám, ale osud tomu tak dal. Škola a kamarádi pohltili veškerý můj čas, a mně nezbylo nic jiného, než se vzdát wattpadu. Teď, když už mám tu životní zkoušku jménem maturita za sebou, se nějakou dobu budu moct psaní zase věnovat :) Nicméně to nejdůležitější info teprve přichází. Jak jsem tak projížděla ty svoje výtvory, došla jsem k závěru, že můj současný věk a vyspělejší rozum mi nedovolí psát stejné dětinské bláboly mokrých fanynek, tudíž jsem došla k závěru, že s ani jednou prací nebudu pokračovat. Ovšem nezoufejte :D Z jednoho konce vzniká nový začátek, jak všichni víme. Doufám, že jsem s koncem příběhu HIMYF nepřivodila čtenářům nějakou paniku, rozhodně k ní není důvod. HIMYF možná končí, a bude během následujících dní smazáno, ale rozhodla jsem se Vás nenechat na samotce. Příběh začnu psát od znova, rozumněji, s jasnější hlavou a více reálnými momenty (tím pádem tu budou velké překopávky, celebrity možná nebudou celebrity). Během tohoto týdne oznámím, jak se příběh bude jmenovat a doufám, že se mu dostane stejné lásky, jako HIMYF :) Tímto chci poděkovat všem čtenářům, kteří věnovali svůj čas nejen tomuhle krátkému článku, ale i celému HIMYF, mám Vás ráda, a již brzy se tu opět potkáme!

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat