Smut kısmını okumak istemiyorsanız direk oklarla ayrılan yerden sonrasını okuyabilirsiniz.
➳
➳
➳Zaman hızlı geçmişti. Taehyung'la eskisinden daha yakındık ve birbirimize bu bir ayda çokça vakit ayırmıştık. İşten kısıyor, günün geri kalanını beraber geçiriyorduk. Daha mutlu hissediyordum. Tamamen işle ilgilendiğim zamanlardan çok daha mutlu.
Bu mutluluğun tekrar bozulmasından ise aynı derecede çok korkuyordum. Tekrar işe düşeceğimden, Taehyung'la ilgilenmeyi unutacağımdan, aramızın yine soğuyacağından...
Aklımda sürekli bir fikir dolaşıyordu ama şüpheliydim. Yapmalı mıyım emin olamıyordum. Eğer yaparsam hayatımın tamamen değişeceğini biliyordum. Yine de internette bunu araştırıp durmaktan ve bu konu hakkındaki her şeyi öğrenmekten kendimi alı koyamıyordum.
Diş fırçamı yerine bırakarak ağzımı birkaç kez suyla çalkaladım ve tükürdüm. Ardından yüzümü havluya kurulayıp banyodan çıktım.
Terliklerimi yerde sürüye sürüye odama döndüğümde odanın içini tanıdık bir kokunun kapladığını fark etmiştim. Yavaşça yatağa ilerleyip üzerimdeki gömleğin sıyrılmasını umursamadan tek bacağım dışarıda kalacak şekilde oturdum ve kapının yanındaki bavullarımıza bakarak gülümsedim.
Yarın Japonya'ya gitmek için yola çıkacaktık. Dizi final verir vermez uçak biletlerimizi almış ve otelden yer ayırtmıştık. Biraz kafa dinleyebileceğimiz huzurlu dakikalar bizi bekliyordu.
Koku karşı konulamayacak kadar arttığında gözlerimi kapattım ve yanımdaki bedene sokularak burnumu boynuna sürttüm. Vücudu normalden daha sıcaktı, bu da kızgınlığının başladığını işaret ediyordu.
Uyuduğunu sanıyordum fakat gözlerini açarak hırıltılı bir ses çıkardığında düşündüğüm gibi olmadığını anlamıştım.
"Kızgınlık bastırıcılar hangi dolaptaydı?" Boğuk sesine karşılık dudaklarımı boynuna bastırmaktan kendimi alı koyamamıştım.
"İlaca gerek yok. Ben buradayım." Omuzundan baskı uygulayarak bana arkasını dönmüş olan bedeninin sırt üstü uzanmasını sağladım ve bacaklarım iki yanında kalacak şekilde karnına oturdum. "Kızgınlığını ben geçiririm." diye fısıldadım eğildiğim kulağına doğru.
Büyük elleri çıplak bacaklarıma konumlanırken "Beni çıldırtmak için mi bu şekilde dolaşıyorsun?" diye sordu. Mırıldanır gibi sesler çıkarıp onu onayladım ve ben de ellerimi göğsüne yaslayarak ağırlığımı kollarım üzerine verdim.
Sabırsız davranmıyordu. Ön sevişme bu gece biraz uzayacak gibiydi. Yavaş hareketlerle baldırlarımı okşayarak kalçama kadar inen gömleğin altına süzüldü ve iki yandan belimi kavrayıp sertliğinin üzerine doğru kaymamı sağladı. O kızgınlığı nedeniyle şimdiden erekte olmuştu.
Hafif hafif sürtündüğümde istemsizce çıkardığı hırıltılı sesler artmıştı. Alt dudağımı dişleyip başımı öne doğru eğdim ve nefesleriyle inip kalkan karnına baktım. Ardından kalçamı sert bir şekilde ona bastırdım.
Parmakları tenime gömülmüştü. Başını geriye doğru attı ve sessizce inledi. Onu izledikçe vücudumdaki kanın kasıklarıma doğru toplandığını hissedebiliyordum.
"Taehyung..." Muhtaç bir inilti gibi dökülmüştü dudaklarımdan ismi. Üst bedenimi tekrar tekrar keşfeden sıcak elleri göğüslerime çıktı, işaret ve orta parmağı iki taraftan da göğüs uçlarımı sıkıştırarak tüm vücudumun titremesine neden oldu.
Daha fazla dik duramayarak kendimi bıraktığımda ağırlık çalışır gibi yavaşça ona doğru eğilmemi sağlamış, dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Kokusu dört bir yanımı sardığı için istemsizce Taehyung'a teslim oluyordum. Çok baskındı, itaat etmeye zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage Promise≒TaeKook [Completed]
Hayran KurguSeni seviyorum, sana söz veriyorum... ➳ Mpreg, Boy×Boy ➳ TaeKook (Uke Jungkook) ➳ Omegaverse ➳ @firstaroha'ya ithafen yazılmaktadır ➳ Kapak tasarım: @beyzablnt ➳ Tarih: 12.02.2019 - 07.08.2021✔