#1#

136 6 2
                                    

Jihyo
Bugün Baekhyungille buluşacaktık. Buluşup bi oyuna bakacaktık. Hemen kalkıp hazırlandık ve kahvaltı yapıp evden çıktık. Baekgil kapının önünde bizi bekliyorlardı. Bizde kızlarla kol kola girip önden yürürken arkada Baekgil bize sayıyordu. Şapşik bebeler yaa!!

Jisoo
Sabah alt kattan gelen seslerle uyandım. Alt kata inip ne olduğuna bakmak için terliklerimi giydim ve kapıyi açıp alt kata indim. Tae ve Jin playstation oynuyorlardı. Hemde bağıra bağıra. Onları tınlamayıp mutfağa gittim ve kahvaltı hazırladım. Daha sonra üst kata çıkıp jungkook ve Jimin'in odasına girip "Kahvaltı hazır" dedim. Daha sonra yan odaya girip Rose ve Lisa'yı kaldırdım ve karşı odadaki Jennie'yi kaldırdıktan sonra aşağı inip Tae ve Jin'e sofra hazır dedim. Daha sonra bende masaya geçtim ve tıkındım. Bizimkilerde tıkınınca üstümüzü giydik ve dışarı çıktık. Jimin, Lisa, Jennie ve Tae telefonda bi oyuna bakıyorlardı. Bizde Jungkook, Rose, ben ve Jin kol kola bişeler konuşuyorduk. Tam o sırada Jimin "Hyung!" dedi. Jin de arkasını döndü doğal olarak. Jimin devam etti "Bi oyun varmış çok güzel bi oyun oynayalım mı??" diye dedi ve tatlı bi şekilde baktı. Jin ise "Tamam oynayalım bu nasıl bir oyun"dedi. Ben de aralarına girip "Ya boşverin ne oyunu hem biz kaç yaşındayız oyunun vakti mi??" diye söylendim. Lisa da sinirli gibi bakıp "Ya uff unnie oyun bizim yaşımız için zaten. Lütfeeeen" dedi ve bende oflayarak kafamı salladım.

-------------

İlk bölüm💖
___________
Kısa oldu ama💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Gizli Oyun,, Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin