Final

5.1K 398 495
                                    

-Yalkın-

1 ay sonra...

Dizlerimin üzerine kafasını koyup uyuyan sevgilime bakıp gülümsedim.

Ona sevgilim demek hala tuhaf hissettirse de bu hoşuma gittiği gerçeğini değiştirmiyordu.

En son olaydan sonra Etem, benim için sınıftakilerin de ceza almasına engel olmuştu.

Bu yüzden sınıftakiler ondan özür dilemiş, yönelimine saygı duyacaklarını söylemişlerdi.

Hatta birkaç gün sonra Can yanımıza gelip araştırma yaptığını, çok cahil olduğunu fark ettiğini ve utandığını söylemişti.

Kızlarla erkekler aşkını özgürce yaşayabilirken, size çıkışamam demişti ve hala cinsel mevzular hoşuna gitmese de artık destekçi olduğunu söylemişti.

Etem'i kardeşim olarak görmediğimi fark etmem uzun sürse de artık ikimiz de mutluyduk.

Etem bir şeyler mırıldanarak dizime daha da yerleşti ve elimi tutup saçlarına götürdü.

"Yalkın."

"Ne oldu?"

"Hayatımda olduğun için teşekkür ederim."

"Ben de."

"Geçen beni görmek istemediğini ve sadece iğrendiğini söylemiştin ama."

Eğilip burnuna bir öpücük kondurdum ve geri çekildim. Gözünden akan bir damla yaşı sildim.

"Çünkü hayatında en güvendiğin insanın seni kandırdığını öğrenmek koyuyor biraz."

Dediğimde birden bire dizlerimin üzerinden kalkmış ve ağlamaya başlamıştı. Endişeyle yüzünü ellerim arasına alıp mutsuz suratına daha yakından baktım.

"Eski mevzuları neden açıyorsun ki şimdi?"

"seni kaybetmekten korkuyorum."

"Elimden geldiğince yanında olacağım."

Kollarını bana sardı ve kucağıma çıktı. Boyu yüzünden bunu yapması kolay oluyordu.

"Bebek gibisin aynı."

"Sensin o."

Deyip daha sıkı sarıldı ve boynuma bir öpücük bıraktı. Sonra geri çekilip gülümsedi ve üzerimden kalktı.

Bugün yine klübedeydik ve geceyi burada geçirecektik. Hava fazlasıyla sıcak ve güzeldi.

Dolaptan kilimi alıp dışarıya çıktı ve yere serdi. Ona bakıp kaşlarımı kaldırdım.

"Yıldızları mı seyredeceğiz."

"Hayır bu aslında bir uçan halı ve seni gökyüzündeki bulutlarla gizlenmiş sarayıma götüreceğim."

Gözlerimi devirip yanına gittim. Kendini kilimin üzerine atıp gülümsedi ve yıldızlara bakmaya başladı.

Yanına uzanıp kafamı bir kolumun üzerine koydum. O da yanıma uzanıp kafasını göğsüme yasladı.

Saçlarını okşarken cırcır böceklerinin sesine karışan Etem'in nefes alıp verme sesinin ne kadar güzel bir karışım olduğunu düşünüyordum.

Şehirden uzakta olduğumuz için fazla ışık yoktu ve yıldızlar tüm çıplaklığıyla kendini sergiliyordu.

Parmağını kaldırıp gökyüzündeki yıldızlarsan iki tanesini gösterdi.

"Bak yıldızlarımız orada."

3 sene önce yine yıldızları izlerken seçtiğimiz bu iki yıldız bizim özel yıldızımızdı.

"Yan yana çok mutlu gözüküyorlar."

"Evet, tıpkı bizim gibi."

Kafasını bana çevirip gülümsediğinde ben de ona bakıp gülümsedim. Kaşlarını kaldırıp konuştu.

"Yıldızlarımızı evlendirelim mi?"

Gülümseyip kafamı olumlu anlamda salladığımda bana daha da yaklaşıp dudaklarımızı buluşturdu.

Karşılık verirken bir elimi beline, diğerini de saçlarına götürüp kendime daha da yaklaşırdım.

Dudaklarım, dudaklarında kaybolurken kendimi tamamen ona bırakmıştım. Ne olursa olsun, Etem bu dünyada sırtımı yaslayabileceğim ve güvenebileceğim tek insandı.

Her dakika ruhlarımızın birbirine biraz daha karıştığını hissediyordum. Sanki benim kalbimin yarısı onda, onun kalbinin yarısı bendeydi ve ikimiz de birbirimizin bir parçası olmuş gibiydik...

--

Eveeet sonunda bittii

Genel olarak ne düşündüğünüzü yazar mısınız?

Sizi çook seviyorum💜💗❤️💞🐜💖

Dolandırıcı(Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin