Bölüm 10

539 31 31
                                    

G.U: Grup Üyesi
A: Alvarez

-O SIRADA JEROME- (Jerome olmuş gibi okuyacaksınız.)


İçime saf öfke dolmuştu. Bunun intikamını ağır bir şekilde alacaktım. Hem de o kadar ağır olacaktı ki keşke öldürseydi beni diyecek.

Theo'a baktım
J: Gerçekten berbat adamların varmış.
Theo'nun patlamadan önce getirdiği kutulara doğru gittim ve içini açınca gördüğüm şeyle güldüm.
J: Mükemmeller
T: Evet, bu olaydan sonra artık direk başlıyoruz. Gotham manyaklar geliyor. Gardını al!

Yüzümde oluşan ufak gülümseme büyük bir kahkahaya dönüştü. Gotham da yapacağın şeylerin düşüncesi, oluşacak çığlıkların düşüncesi içini huzurla doldurdu. Kutudan aldığın bıçağı elinde çevirdin.

J: Bekle beni Gotham. Korkuyu iliklerine kadar yaşaman için geliyorum.

Sonrasında herkesin o korktuğu içten ve ürkünç kahkahanı attın.

Plan yapılmıştı. Önce kendinizi tanıtacaktınız. Grup üyelerine baktın hepsi hazırdı.
J: Hadi gidelim.

Delici bakışların ve ürpertici bulunan gülüşünle haber binasına doğru yer aldınız. Binaya Theo'nun sizin için ayarladığı arka taraftan girdiniz ve orda çalışanlardan birazını(!) bağladınız.

G.U: Bunları nasıl en üst kata taşıyacağız?
Yerde her yeri bağlı olan adamları gösterdi. Biraz düşündükten sonra
J: Oh, biliyorum

Bodrum katta olduğunuz için etrafta ağır kutuları veya her ne taşıyorlarsa onları taşımak için değişik bi araba vardı. (Havaalanlarında veya Otogarlarda bavul taşımak için kullanılanlardan.)

J: Bunun üstüne koyucaz.

Adamları üst üste dizip düşmesinler diye bir daha birbirlerine bantladınız. Oluşan görüntüyle kahkaha attın.
J: Bunu heeer gün yapabilirim.

Sadece alt katta çalışanların kullandığı asansöre binip çatıya çıktınız. Hemen binanın köşesine geçip oturdun.
J: Çok güzel gözükeceksiniz. Özellikle sen Bay Jones bu halinizden kesinlikle daha iyi olacak.

Adamların üstlerine sırayla "MANYAKLAR"
Harflerini yazdıktan sonra hepsini aşağı orantılı bir şekilde attınız. Aşağı bakınca manyaklar yazısı görünüyordu ve o zayıf insanların çığlıkları duyuluyordu.
J: Mükemmel.

-GCPD-
Harvey kahvesini alıp masanına oturmuştu. Bu aralar çok yoğundu ve kahve içecek zamanı bile zor buluyordu. Arkham kaçaklarını her yerde arıyorlardı ve bir yandan da Gotham'ın klasik suçlularıyla başa çıkmaya çalışıyorlardı. O sırada bir ses duydu.

A: Hey! Harvey, haber binasının orası acilen bakmanız gerek.
Harvey ve Jim olay yerine gittiler. İnsanlardan yazılmış "Manyaklar" yazısını buldular.
H: Babamın düşmanları aşkına!!
Jim: Lanet Arkham kaçakları.

GCPD'ye gittiler ve bu sefer daha sıkı bir arayış yapmaya başladılar.
Jim: Bugün 9 insan bir haber binasının üstünden atıldı. Atılan kişilerin üstünde "Manyaklar" yazıyordu. Bu Arkham kaçaklarından başkasının yapacağı iş değil. Bu kaçakları tekrar resimleriyle birlikte sayıcam.

1. James Cooper- Düzinelerce kadını öldürüp yedi.
2. Robert Nicholson- Şizofreni ve tehlikeli
3. David Murray- IQ seviyesi 3 yaşındaki bir çocukla aynı ailesini balta ve çekiçle öldürdü.
4. Kevin Hall- Kişilik bozukluğu olan bir sadist
5. Vladimir Kozlov- Rus bir insan kaçakçısı
6. S/E- Ruhsal problemleri olan bir katil
7. Jerome Valeska...
Bir süre durduktan sonra devam etti.
...annesini öldürmüş olan bir deli.

-S/E-
V: Hey! Haberleri açsana
Victor elinde patlamış mısır ile geldi.
V: Bakalım bugün kimler ölmüş.
Tv'yi açtın. Açınca ilk karşına çıkan şey Jerome'un resmi oldu. Bunu görünce kendini dikleştirdin ve habere odaklandın.
Spiker: Bugün en yüksek haber binasının üstünden 9 insan aşağı doğru atıldı. İlginç olan kısım ise...

S/E:*içinden* Binanın üstünden 9 insan atılıyor ve bu ilginç olarak sayılmıyor mu? Ah sevgili Gothamım gerçekten eşsizsin.*
...atılan kişilerin üstünde "Manyaklar" yazıyor olmasıydı. GCPD bunu Arkham kaçaklarının yaptığını düşünüyor. Sizlere tekrardan dikkat etmeniz amacıyla resimlerini gösteriyoruz.

Sonrasında sırasıyla resimler gelmeye başladı. Victor gülüp.
V: Haberlerdesin.

Sonda gelen Jerome'un resmine baktın. Senin için neler planladığını merak ediyordun ve hazırlıklı olmalıydın. Tabii o sırada aklına geldi ve üstüne baktın. Hala Arkham kıyafeti vardı.
S/E: Bana kıyafet lazım.
Victor sana baktı ve seni iyice süzdükten sonra
V: Ben de kadın kıyafeti yok. Ama biraz bekle.

İçeri gidip bir süre sonra elinde kıyafetlerle
geldi.
V: Bunları dene hiç giymemiştim. Gözüme küçük görünüyorlar.
Kıyafetleri içeride giyip tekrar Victor'un yanına geldin. Sen içeri girer girmez Victor gülmeye başladı.
S/E: Heyy! Gülme

Altına giydiğin şeyi düşmesin diye tutuyordun. Victor hala gülüyordu.
V: Sana bir şeyler almaya gidiyorum.
Kapıya doğru gitti.
S/E: Victor!
V: S/E!
S/E: Sakın pespembe bir şeyler alma. Hayatta giymem.

Victor bakarız dercesine kaşını kaldırdıktan sonra evden çıktı. Aynaya baktın. Gerçekten komik gözüküyordun. Güldükten sonra kendini koltuğa attın. Ve tekrar kendine baktın.

S/E: Hay Lanet eşofman

JEROME VALESKA (JOKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin