Глава 58

836 138 7
                                    

Поседяха така още малко, когато Донгхюк най-после се успокои. Отдръпна се леко и изтри влажното си лице, поглеждайки другия несигурно.

- Аз... Извинявай - каза плахо той и отмести поглед.

- Няма нищо.

После дребното момче осъзна колко близо се намираха. Смути се и опита да се отдели съвсем, но Марк не го пусна. Вместо това затегна хватката си около него и го прегърна отново, карайки го да се изненада.

- Марк... - Хюк затаи дъх.

- Остани още малко така.

Тъмнокосият не знаеше какво да направи, затова не се противи и се отпусна в ръцете му. Наистина му харесваше да е там, мамка му.

Сърцето му заби лудо и се надяваше само Марк да не го чуе. Облегна глава на рамото му и сдържа импулса си да въздъхне доволно. Не искаше другия да знае колко добре се чувства в момента. Сякаш страхът му от преди малко съвсем се бе изпарил, заменен от сигурността на обятията на Марк.

- Нека се качваме - предложи по-големия тихо и Хюк само кимна в съгласие.

Високото момче го пусна, но хвана ръката му и го поведе към входната врата. Донгхюк бе тотално объркан. Не знаеше как трябва да реагира, нито какво да каже. По дяволите.

Прибраха се в апартамента и Хечан събу обувките си. Бяха се намокрили, заради дъжда, тъй като Марк бе прекалено зает да го утешава и забрави да разтвори чадъра над главите им.

Това, обаче, нямаше значение.

Хюк понечи да влезе в хола, когато силни ръце се обвиха около него, карайки го да настръхне.

- Марк - поде той, но не продължи.

- Не казвай нищо.

Минхюнг го прегърна по-силно през кръста и скри лице във врата му. Вдъхна от сладкия му аромат и се замая за момент, затваряйки очи.

- Пусни ме - помоли Хюк почти шепнешком.

- Не искам.

- Моля те, пусни ме. Изморен съм.

- Кога ще спреш да бягаш?

Въпросът му напрегна дребното момче и това си пролича.

- Не бягам - излъга то, - наистина съм изморен.

Марк го обърна към себе си и се вгледа в очите му. Сетне видя, че наистина няма повече сили и кимна, освобождавайки го от хватката си.

Website for couples Where stories live. Discover now