Το σπίτι μου και το σπίτι σου/part 3

244 65 99
                                    

Κάποιες φορές, οι μάσκες είναι φτιαγμένες από καλό και ανθεκτικό υλικό. Δεν γλιστρούν εύκολα, δεν χάνονται, αλλά παραμένουν καλύπτοντας πράξεις ειδεχθείς, πράξεις προδοσίας. Σε μία σχέση που φαινόταν ιδανική, όπως εκείνη της Ελοντί και του Πιέρ, τα ψέματα είχαν εισβάλει και γιγαντώνονταν, καθώς λέγονταν αδιάκοπα προκειμένου να καλύψουν τις πράξεις. Ο Πιέρ λοιπόν, τελείωνε κάθε μέρα την δουλειά του, γύρω στις έξι η ώρα το απόγευμα. Την ώρα που ο ήλιος κόντευε να χαθεί στους αχανείς λόφους της γαλλικής επαρχίας. Ήταν διαπρεπής στον τομέα του και αυτό ήταν κάτι που δεν χωρούσε αμφισβήτηση. Η Ατζέλικα από την άλλη, διέθετε ένα μικρό μαγαζί με χειροποίητα κοσμήματα όπου δούλευε τα πρωινά, την ώρα που η κόρη της ήταν στο σχολείο. Είχε γοητευτεί ιδιαιτέρως από την ελκυστική εμφάνιση του νεαρού και παρά το γεγονός πως είχε προσπαθήσει να το ξεπεράσει και να το καλύψει, η συνεχής παρουσία του κοντά στην δουλειά της και η καθημερινή οπτική τους επαφή, δεν της το επέτρεπαν.

Έτσι, ένα απόγευμα και λίγο πριν κλείσει το μαγαζί της για να παραλάβει την μικρή από το σχολείο, τον σταμάτησε δήθεν τυχαία και ξεκίνησε να κουβεντιάζει μαζί του, αρχικά θίγοντας το θέμα της διαμονής τους σε εκείνο το φρικαλέο σπίτι. Όπως ήταν αναμενόμενο, εκείνος ανταποκρίθηκε χαροποιώντας την ιδιαίτερα, καθώς επιπλέον φάνηκε να συμμερίζεται απόλυτα τις απόψεις του χωριού περί επικινδυνότητας του συγκεκριμένου προσώπου- φάντασμα, για το οποίο όλοι μιλούσαν, αλλά κανείς και ποτέ δεν είχε δει. Της εξομολογήθηκε πως η στάση της Ελοντί η απαθής, τον είχε κουράσει καθώς η κοπέλα δεν νοιαζόταν για τον κίνδυνο που διέτρεχε. Η Ατζέλικα όλη εκείνη την ώρα άκουγε με προσοχή, αφομοιώνοντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσε και ζυγίζοντας την κατάσταση, ώστε να βρει την ρωγμή εκείνη που θα την βοηθούσε να εισβάλει ανάμεσα στο ζευγάρι. Και την βρήκε στο σημείο που τον ξεκούραζε και τον κρατούσε μακριά από τα γεγονότα του σπιτιού. Το βράδυ της επίθεσης που δέχτηκε η Ελοντί, οι δυο τους είχαν ολοκληρώσει την σχέση τους. Αυτός ήταν και ο λόγος καθυστέρησης του Πιέρ, αλλά και της εμφανούς αδιαφορίας του απέναντι στην κοπέλα του. Μπορεί να την αγαπούσε σαν άνθρωπο, αλλά το ερωτικό στοιχείο μέσα του για εκείνη, λίγο λίγο κατέρρεε.

Η κρυφή τους ωστόσο σχέση, είχε γίνει απόλυτα αντιληπτή από τον Φιλίπ, ο οποίος είχε καταλάβει την απουσία του Πιέρ και είχε σπεύσει να βοηθήσει την Ελοντί. Ωστόσο, όλο αυτό δεν είχε αντίκτυπο μονάχα στο ζευγάρι. Η Ατζέλικα απουσίαζε αρκετές ώρες από το σπίτι, ζητώντας από μία ηλικιωμένη γειτόνισσα να της προσέχει την Απολλίν, ενώ πολλές φορές την έπαιρνε ο ύπνος και το κοριτσάκι έμενε νηστικό. Το ίδιο πράγμα είχε συμβεί και εκείνο το βράδυ. Η μητέρα της έλειπε και η Απολλίν καθόταν μονάχη της κοντά στο παράθυρο και κοιτούσε τα φώτα του στενοσόκακου. Προκειμένου να αποφύγει μία πιθανή διένεξη με την μητέρα της, πήρε στα κρυφά το μπουφάν και ανοίγοντας την πόρτα όσο πιο αθόρυβα γινόταν, ώστε να αποφύγει να γίνει αντιληπτή από την γηραιά γειτόνισσα, βγήκε έξω μονάχη της, έχοντας ωστόσο στο πίσω μέρος του μυαλού της τον κίνδυνο που καραδοκούσε στα κρυφά και σκοτεινά μέρη του τόπου εκείνου.

Αόρατο ΠρόσωποNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ