Dieťa

42 0 0
                                    

Rana sa Maxovi hojila veľmi dobre .Dokázal už chodiť takmer bez krívania .Vyrobil si luk a lovil v nedalekom lesíku .Takže o jedlo sme mali postarané.

Preväzovala som mu ranu ."Určite sa o teba tvoja žena bojí."

"Nemám ženu ,ale aj tak je divné, že ma doteraz  nik nehľadal ."mračil sa

Vstala som pridržajúc sa krížov .Celý deň ma v nich bodalo .Dieťatko je už veľké.

"Je ti niečo ?"strachoval sa

"Nič ,len ma bolia kríže."

"Mala by si odpočívať." 

"Nedokážem celý deň ležať .Pohyb mi neuškodí ,ba práve naopak ."Kráčala som k stolíku .Zrazu mnou prešla neuveriteľná bolesť .Zachytila som sa stolíka a predýchavala ju.

"Začalo to ,dieťatko ."stonala som

Max vyskočil zo stoličky a začal stresovať .Pobehoval po izbietke ."Vravela si ,že máš ešte dosť času."

"Asi som to zle odhadla .A nevišiluj ."Mračila som sa na neho.

"Nevišiluj ?Ja o pôrodoch nič neviem." Prehrabol si vlasy.

"Neboj ,ja o nich viem všetko."

Bolesti prichádzali nepravidelne .Vedela som ,že mám ešte dosť času .Prechádzala som sa po izbe a zhlboka dýchala.

"Postav vodu a priprav čisté látky."

Poslušne všetko splnil .Pri dalšej bolesti mi praskla voda.

"To má byť čo?" skríkol 

"Prestaň a pomôž mi do postele ."zahriakla som ho

Pôrod netrval dlho .Bolesť bola hrozná .Neverila by som ,že to vydržím .Max sa upokojil a dodával mi silu to vydržať.

"Pod to dáš .Dýchaj z hlboka .Teraz zatlač .Už vidím hlavičku."

S úľavou som zatlačila z celéj sily.

Zaznel plač.

"Máš chlapca .Mari je krásny ."usmieval sa

"Ukáž mi ho ."nedočkavo som naťahovala ruky

Podal mi ho .Počítala som mu pršteky ,pozorne si ho prezerala .Naozaj je krásny a hlavne môj.

"Zaviaž mu pupček a prestrihni ho."

Zhrozene na mňa kukol "Ja?"

"Ked si to zvládol do teraz, toto bude malina."


Napadnutý láskouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora