tunggu ya

103K 214 14
                                    

aku pergi bercuti bersama keluarga ku. semasa keluargaku keluar, aku tinggal seorang diri di hotel.. disebelah bilikku adalah seorang bekas boyfriend ku.
dia mendapati aku tinggal berseorangan..
setelah keluarga ku keluar, aku tidk mengunci pintu kerana tidak berfikir panjang..

aku baring di katil..
tiba tiba terasa panas dan ingin mandi..
aku mengambil tuala dan masuk ke bilik air..
aku tidak mengunci pintu bilik air kerana , iyalah tkde orang kan..

semasa mandi, aku terdengar pintu bilik hotel terbuka.. aku biar je la kan..
time nak ambik sabun tu, tetiba ada org buka pintu bilik air aku.. aku terkejut.. dah la tengah berbogel..
rupa rupanya ex boyfriend aku..
aku menjerit.. tetapi dia nenutup mulut aku.. aku pusing ke belakang kerana malu.. dia terus menanggalkan pakaiannya tanpa ada sehelai benang di badan.. aku sangat takut..
nama nya ialah danial..
aku panggil dia ieal..

ieal terus memeluk aku dari belakang dan meraba raba tetek aku..
aku tepis tangan dia..
dia tetap meraba. dia buka shower dan kami mandi bersama..
dia menggentel tetek aku dgn jarinya..
lepas tetek aku dah tegang gileee. dia cakap "long time no see.. besarnya tetek kau.. stim gilee"
aku melempang dia.. dia memeluk aku dan terus membaringkan aku di lantai. aku cuba menghalang tetapi tidak boleh..
dia menghisap tetek aku dan menarik sehingga merah.. aku menjerit kesakikatan..
lepastu dia kangkangkan aku dan menjilat seluruh pantat aku.. dia menjilat biji kelentit aku.. kemudian dia meletakkan koneknya di tengah tengah tetek aku. dia suruh aku jilat konek dia. aku dgn rasa teepaksa pun menjilat..
setelah 30 min di bwah pancutan shower, dia menjolok koneknya di dalam pantat aku..
aku menjerit klimakss..
aku berasa ghairah dn dgn tk sengaja aku menjerit "jolok lagiiii. dalam lagi awak !!!!"

"ieal nk pancut ni"
"pancut jeee"
"ahhh panasss. banyak nyee air mani awakk"
dia menggoyang aku sehingga satu jam.

dia bertanya "puas tak.. sedap tak"
aku menjawab "puas sgt awak"

itu adalah pengalaman pertama aku bermain sex.

sekian...

payudaraku di gentelWhere stories live. Discover now