Večera

38 0 0
                                    

Počas večere som neustále sledovala Maxa .V honosnom oblečení a korune vypadal tak majestátne a pre mňa nedotknuteľne .Neviem čo to do mňa vošlo, ale dnes som mala chuť ho pobozkať .Som blbá ,len nedávno som prišla o manžela a túžim po inom .Som hriešnica .Napriek tomu som nedokázala odtrhnúť zrak z jeho tváre.

"Mari ,môj brat Wil a jeho žena Elizabet ."

"Teší ma ."Usmiala som sa na párik.

"Max mi o tebe rozprával .No neprezradil ,že si tak príťažlivá ."Ozval sa Wil

Elizabet ho surovo drgla do brucha .Rozosmialo ma to.

"Prepáč drahá .Však vieš, že ty si jediná pani môjho srdca."

"Aj ked som taká tučná ?"zúfalo rozhodila rukami

"Práve preto .Ved nosíš moje dieťatko ."Pobozkal ju na líce.

"Kedy má prísť na svet?"

Nato ma Elizabet objala okolo ramien a odviedla od mužov ."Každú chvíľu .Mám veľký strach .Počula som ,že sa vyznáš v liečení .Pomôžeš mi?"

"S radosťou."

Nadšene sa rozosmiala ."Naposledy ked som Wila liečila ja .Dva dni vracal a svíjal sa v krčoch."

Rozosmiala som sa s ňou.

"Mal som iba zvýšenú teplotu ."Pridal sa Wil . "Po jej liečbe som ledva sedel za stolom."

Veľmi sa mi zapáčila ich spoločnosť .Spolu sme sa veľa nasmiali .Neskôr som im predstavila Alexa .Boli ním úplne očarený.

"Ten je zlatučký .Však Wil?"

"My budeme mať čo chvíľu tiež takého drobčeka ."Hladil ho po hlavičke.

Max si ho opatrne vzal do náručia.

"Mal by si si zaobstarať tiež takého drobca ." podpichol Wil

Pozerala som sa na Maxa ,ako drží moje dieťa .Vyzeral tak uvoľnene .Jeho pohľad a úsmev ma opantali .Očarene som na neho hľadela. Sakra ,čo to so mnou je?





Napadnutý láskouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang