Глава 59

927 133 14
                                    

Донгхюк нямаше никакво настроение. Едва успя да изтика първите лекции и се почувства толкова добре, когато дойде време за обедната почивка. Отиде в столовата на университета, за да си вземе нещо за хапване, тъй като не му се излизаше навън.

Не изпитваше особено голям апетит, затова си взе малко ориз и картофено пюре, слагайки пластмасовите чинийки в подноса. Отправи се към една свободна маса, понеже не искаше да говори много и се настани там. Оказа се близо до прозореца, което му се хареса. Времето бе мрачно и валеше леко, още повече помрачавайки настроението му.

Мамка му, искаше му се да избяга за малко.

Бе свел глава към храната си, но не ядеше. Само местеше вилицата от едно място на друго, а желанието му да хапне не се появяваше.

Чу стола срещу него да изскърцва и погледна напред.

- Здравей - поздрави Джехьон, който седна там и остави своя поднос на масата. - Пак си замислен.

- Здравей и на теб - отвърна Хюк, опитвайки да не звучи грубо.

- Почваш да ме притесняваш - той се намръщи. - Какво ти е? Проблеми ли имаш?

- Всичко е наред, Дже - увери го дребното момче. - Не се тревожи.

- Сигурен ли си?

- Виж, ще те помоля нещо. Спри да ме разпитваш. Тези въпроси ми идват в повече напоследък.

- Съжалявам, но наистина искам да разбера какво се случва с теб.

- И защо? На никой не му пука искрено какво става с мен, така че не се хаби.

- На мен ми пука, Хюк. Съжалявам, че не знам как да ти го покажа.

Настъпи напрегнато мълчание, тъй като Хечан загуби ума и дума. Не очакваше такова внимание от него, въпреки че последните дни се разбираха доста добре.

Накрая само кимна, не му се искаше да се скара и с него.

- Извинявай - измърмори той, спечелвайки си учуден поглед.

- За какво се извиняваш? - обърка се Дже.

- Че бях груб.

- Не си бил груб. Всеки си има проблеми.

- Да, но не е честно да си го изкарвам на теб.

- Е, това вече е друга тема - засмя се тихо по-големия. - И аз съжалявам, че бях толкова настоятелен. Щом не искаш да споделиш, добре, но се надявам скоро да го направиш. Искам да знаеш, че можеш да ми имаш доверие.

Website for couples Where stories live. Discover now