La spitalul Hose din micuțul orășel Rivertown :
Bocete , lacrimi și mama , soarmea geamana Ami si iubitul meu ( nesuferit apropo că m-a înșelat cu sorămea Ian ) în jurul meu cu fețe de nu se poate așa ceva , e o glumă ... stați liniștiți nu am omorât pe nimeni , mă rog nu eu .. ei plâng pentru ca eu sunt pe patul de spital .. ei bine moartă ..
Acum o ora :
Intru si eu ca omu în camera mea și a sorămi , și ce credeți că văd , sorămea cu iubitul meu în patul meu .
Eu : - Nu-mi vine să cred așa ceva ..
Ami : - Staii , lasă-mă să-ți explic ..
Ian : - Iubita , stai să-ți explicăm ...
Eu : - Nici-o iubita , nicio explicație , noi doi am terminato ..
Am ieșit din casă vijelios , cu Jan după mine cu pantaloni descheiați și sorămea în halatul meu de baie , ca de obicei ..
Merg după mine spunând că nu e ceea ce pare -bazaconi- .. Vreau să traversez strada și un idiot că altfel nu pot să-i spun nu vede că e roșu și intră în mine cu putere .. tot ce îmi aduc aminte e o durere îngrozitoare la tâmplă , o dâră de sânge pe față , țipătul disperat al sorămi și pe Ian înjurândul pe ăla chemând ambulanța .. alt ceva nu-mi mai aduc aminte ..
Ajunsă la spital îmi văd corpul și doctori resuscitându-mă , dar în zadar vroiam să le spun da' nu cred că mă aude cineva , bineînțeles că mi-am dat seama că sunt moartă ..
Prezent :
Eu : - Maaamaaaa , știu că mă poți vedea că am văzut că ai remarcat când mă strâmbam la doctor .. nu mai plânge așa e mai bine pentru toți , tu mereu o credeai numai pe Ami , ea poate să rămână cu panarama de Ian ...
Ian : - Hei nu sunt panaramă .. !!
Ami , doctorul și mama se uită ciudat la el , doctorul iese și rămân decât cu ei ..
Eu : - Ba da ești , dacă vroiai să fi cu sorămea trebuia să-mi spui nu să vă găsesc în patul meu iubindu-vă ..
Ian : - Hei , ea e doar așa pe tine te iubeam ca un nebun ..
Ami : - Hei .. a stai și tu și mama o vedeți ?
Mama , eu și Ian : - Daaa !
Ami : - A..
Mama : - Adică , din cauza voastră fetița mea e moartă .. ?
Eu : - Lasă vrăjeala mamă , că tu îi ți partea de când am închiso atuni în pod , tata ce era mereu de acord cu mine , da' de cand e cu aia nici nu m-a mai sunat ( a am uitat să vă spun ca ai mei sunt divorțați și tata s-a recăsătorit cu o altă femeie mai tânără , nu-l condam dupa ce terminam liceul dădeam de permis de motocicleta și foloseam cadul de 16 ani de la tata - o motocicleta Yamaha - și plecam de mult ) așa că nu mai dramatiza atât ..
Mama : - Eh , hai că vă las să vorbiți mă duc să-i zic lu tactu ..
Eu : - Să-i spui că mi-a fost dor de el și că l-am iubit .. și pe tine apropo ..
Mama : - Și eu scumpo , hai că am plecat ..
Mama a iesit din salon și auzeam cum îi dădea vestea proadta tatei , și cum tata spunea că nu e posibil fetița lui moartă , că sigur Ami și Ian au făcut ceva , că dacă mă lua cu el acum eram în viață , și chesti dăstea care arătau ce mult m-a iubit .. trist știu .. :'(
CITEȘTI
Lumea de dincolo.
SpiritualBună , sunt Cristina Mersy , dar puteți să-mi spuneți Crisi .. Deci , am 16 ani ... dee ceva timp dar asta este o poveste lungă , pot vedea pe toată lumea dar marea majoritate nu mă poate vedea .. De ce , păăăii , ăă cum să vă spun , eu mă plimb în...