kağıt -pt.1

867 56 38
                                    

"Al bakalım." dedi Tsubasa kağıdı Wakabayashi'ye uzatırken. "Hadi bir şeyler yaz."

Wakabayashi kağıdı sessizce aldı ve eliyle kapatıp yazmaya başladı. Birkaç saniye sonra kağıdı tekrar Tsubasa'ya uzattı. Tsubasa'nın güler yüzü kağıdı okuyunca bir anda düştü.

'bir şeyler'

"Vay be, ne kadar mükemmel, ne kadar yaratıcı bir metin! Seni tebrik ediyorum." dedi Tsubasa bıkkkın sesiyle.

"Teşekkür ederim canım, biliyorum." dedi Wakabayashi elini göğsüne yerleştirip böbürlenirken.

"Lan al şu kağıdı doğru düzgün bir şeyler yaz."

"Peki peki." dedi Wakabayashi gülerek. "Bak yazacağım ama ben çıktıktan sonra oku."

"Çıktıktan sonra mı?" diye sordu Tsubasa. Wakabayashi 'evet' anlamında başını salladı. "Tamam tamam, hadi yaz!"

Wakabayashi kağıda bir şeyler karaladıktan sonra birkaç kere katladı ve Tsubasa'ya uzattı. "Tamam, görüşürüz Tsubasa!"

"Görüşürüz Wakabayashi-kun!" Tsubasa Wakabayashi'yi yolcu ettikten sonra kağıdı açtı.

'lan ben seni harbi çok seviyorum hee'

Tsubasa birkaç kere kağıdı okudu, ama pek bi anlam veremedi. Kafasında deli sorular.

-ERTESİ SABAH-

"Bu ne lan?" dedi Matsuyama Tsubasa'nın elindeki kağıdı çekip alırken. "Kim yazmış bunu?"

"Ne bileyim amk müneccin boku mu yedim?" demekle yeterli kalan Tsubasa'nın karşısında göz deviren Matsuyama sorgulamaya devam etti. "Seni seviyorum yazıyor oğlum bacanağına mı yazdı?" Sonra biraz kağıdın üstünde göz gezdirdi ve devam etti. "Bak bu yazı bana bir yerden tanıdık geliyor ama.."

Ne söyleyeceğini bilemeyen Tsubasa omuz silkti. Bu 'kapat konuyu' demenin daha kibar bir hâliydi. Matsuyama da açıkçası pek üstelemedi. Sonuçta Biladerim İçin dinlemek varken neden Esra Erol olsun ki?

Başlangıç: Nazlı ile olan ilişkimiz

Bak ben buna devam etçem ama internetim bitiyo

Ayrıca emeği geçem Ebrar'a buradan selamlar!

not: sıçtığımın bölümünü bi düzeltemedim

one-shots: tsubasa x wakabayashiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin