Bu bölümü hasta ruhlum olan aynı zamanda bölümler konusunda kararsız kaldığım da bana yardımcı olan karakterlerime laf atmaktan bıkmayan espri tanrıçama ithaf ediyorum.💕😍
Arastan ...
Ilgaz'ın rahatsızlığı bizi gerçekten korkutsa da artık o kadar korkmuyorum çünkü önlemlerini aldığımız sürece bir sorun olmayacağını öğrendiğim de Eda nın da benim de içimiz rahatladı ne yalan söyleyeyim.
salonda hazır çocuklar uyumuşken sevgilim ile sinema keyfi yapıyorduk Eda 'nın sessiz deki telefonunun titremesi ile ekran da Aslı 'nın isminin belirmesi bir oldu .
-Efendim örümcek aman görümcecim
-aaa öylemi tamam akşam yemeğine gelin o zaman
-Sen karnıyarık seversin
-olur olur Onur 'a da domates çorbasından yaparım
Eda telefonu kapatınca ona soran gözlerle baktım
"Onurla ikisinin izin günleri aynı güne denk gelmiş size gelelimmi dedi bende tamam dedim daha dört saat var gelmelerine zaten filimin bitmesine nerden baksan bir saat kaldı yarım saate de mercimekler uyanır "
kaşlarımı çattım
"Misafir umduğunu değil bulduğunu yer bide yemek siparişimi veriyorlar"
Eda 'nın gözleri uzaklara doğru daldı
"Ne oldu Aşkım? ne daldın öyle uzaklara"
birden kendine geldi
"Ya of Aslı en son bizde karnıyarık yediğinde nasıl da Yalın ile atışıyordu şimdi Yalın urfaya döndü , e abim de annem yüzünden ülkeyi terk etti özledim ben ikisini de..."
Eda yı kendime çekip sımsıkı sarıldım bu kadın 'ı hakedecek ne yapmıştım. Acaba ben nasıl bir sevap işledim de böyle bir kadın ve iki evlatla ödüllendirildim ?
1 saat sonra ...
Eda dan...
Mutfağa girmem ile ağlama sesi duymam bir oldu
"Araaas çocuklar uyandı altlarını kontrol etsene mercimeklerin"
"Zaten anlamadım gitti bildiğin içine sıçsınlar diye bez alıyoruz böyle saçmalıkmı olur"
Yüksek bir kahkaha attım
"O zaman aç avcunu da ona sıçsınlar"
"Sevgilim çevrendekilerin de yaşama sevincini düşün ve bir daha espri yapma lütfen "
Hı bok kafalı seni
"Bence gayette güzel espri yaptım salak öküz"
elini he he diye sallayıp yukarı çıktı
ben karnıyarık için malzemeleri doğrarken , yukardan Aras'ın bağırmasını duydum korkuyla yukarı çıktığım da gördüğüm manzara karşısın da kahkahayı patlattım.
Benim gülmem ile ayaz da gülmeye başladı.
gördüğüm manzara Aras'ın suratına işeyen bir adet Ayaz dı .
"Eda gülmede yardım et "
Bu söylediği karşısında daha da çok gülmeye başladım
"Yaa Aras bey eğer benimle dalga geçersen oğlumda böyle alır intikamımı ha ha !"
Bu sefer Ilgaz da güldü demek isterdim ama babasını çok çok seven kızım , ikizi ve annesinin babası ile bu kadar dalga geçmesine daha fazla dayanamadı ve çığlığı bastı
Aras kızına uzaktan öpücük atıp hızla yukarıya üzerini değiştirmeye gitti
bende oğlumun ve kızımın altını tam olarak değiştirip abimin aldığı dayım sağolsun yazan mor tulumu kızıma Yalın'ın aldığı ,amcam sağolsun yazan yeşil tulumu da oğluma giydirip çocuklar ile beraber mutfağa indim onları emniyetli olan mama sandalyelerine koyup önlerine birer oyuncak koyduktan sonra bende kendi işime döndüm tabi iki dakika da bir çocukları kontrol ederek ne kadar oluyorsa.
2 saatin sonunda herşey hazırdı yemeklerin soğumaması için çorbanın kapağını kapattım karnıyarığı da fırında bekletmeye karar verdim .gelmelerine yarım saat kala kurardım zaten sofrayı. çocuklara baktığım da bugün fazla uyumalarından olacak ikisinin de gözleri hala açıktı . Aras 'ta hala odasında çalışıyor du mercimekleri emzirdikten sonra Aras'a bakmaya karar verdim yatak odasına girip çocukları emzirdikten sonra onları beşiklerine yatırıp ellerine oyuncaklarını verdim beşikleri de kendi kendine sallanma ayarına alıp. karşı odaya Aras 'a bakmaya gittim.
Aras'ı masa başın da uyurken bulmayı beklemiyordum doğrusu yavaşça omzuna dokunup dürterek uyandırdım öküzümü
"Öküzüm kalk hadi gelirler birazdan gelirler"
biraz homurdandıktan sonra banyoya yüzünü yıkamaya gitti bende aşağıya inip masayı kurdum kapıdan sesler duyunca geldiklerini anladım ama zile basıp çocukları uyandırmasınlar diye onlar zile basmadan kapıyı ben açtım açtığım da gördüğüm manzara...
Yine ben yine kıpkısa bir bölüm ehehe .xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)
Genç Kız EdebiyatıBabam , evlen dedi diye evlenirsem kendi hayatımın gidişatı hakkında kendi kararlarımı nasıl alabilirimki? Merak ediyorsanız birkaç bölüm okuyabilirsiniz .Kız kendi hikayem diye demiyorum yaşamadığım şey kalmadı oku anlarsın.