POV: Джейд
"Ох боже, які в неї гарні очі, як із чистого сапфіру". Я дивилася на Меделін в профіль.(вона старша за мене на два роки) Волосся у дівчини м'яке каштанове трохи хвилясте, зібране у милий хвостик. Її обличчя плавно переходило у ніжні лінії. Губи соковито блищали на квітневому лагідному сонці.
"Боже, Джейд, як ти можеш зазіхати на свою подругу! А ну припини!" - посварила сама себе у думках.
Хм, у нас наступна лекція з історіі в одній аудиторіі, цікаво...цікаво...
Раптом мої думки перехопив різкий поштовх чієїсь руки. Прибулець, якого я ще досі не побачила, ззаду вхопив мене за талію. "Ну звісно, я знаю хто це..."
-ВІОЛО!!!- Я закричала на весь універ,- БОЗНА-ЩО КОЇШ!! ВІДПУСТИИ~ИИ!!!- *вкусила за плече*
-Ай, Джей, боляче ж!
-Хе, їще б,- я тріумфально подивилася на дівчину. Коротко стрижене волосся перефарбоване у рожевий із блакитним. (Чомусь завжди Віо нагадувала мені хмаринку). Окуляри-кругляшки з жовтими лінзами. На вухах прямокутні сережки із червоного пластику. Вдягнена у джинсовий жакет, доречі, ззаду на спині була нашивка на якій намальована змія і троянда. Футболка "I'm don't care". І (найголовніше) довгі шкарпетки кольорів веселки. (Віо називала це "пропагандою ЛГБТ").
Але все ж, ця "пропагандистка ЛГБТ" не відчепилася.
До нас підійшла Меделін.
"Боже, боже, тільки не розплався, прошу. Вона усього-лиш твоя подруга, НЕ БІЛЬШЕ". Я до останнього вірила у те, що маю традиційну орієнтацію.
-О, Джей, - Мей мило усміхнулась, я на мить розтанула в її глибоких очах, - Віоло, відпусти!
Віо тут же (нарешті) відсахнулася від мене.
- Ось так краще
Сапфіроока ніжно взяла мене за руку-Можна, ми підемо разом?
Далі буде...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Держи меня крепко
RomanceАвтор Юля(^-^) Вісімнадцятирічна Джейд і не знала, що коли-небудь буде мати почуття до своєї знайомої. Як би дівчина не намагалася, усе ж перебороти серце не так легко... Чим закінчилася історія Джейд сама вам розповість.