🥀 ~1~ 🥀

9 1 0
                                    

Ο ουρανός το βράδυ είναι πανέμορφος. Βρίσκομαι ξαπλωμένη στο θερμοκήπιο ως συνήθως και παρατηρώ τον νυχτερινό ουρανό.
Ο τρόπος που τα αστέρια φωτίζουν τον ουρανό είναι μοναδικός , με κάνει να σκέφτομαι πως εμείς οι άνθρωποι είμαστε σαν τα αστέρια, πρέπει να περιμένουμε να έρθει η στιγμή μας για να λάμψουμε.

Κοίταξα την οθόνη του κινητού μου και η ώρα είχε πάει 2:00 τα μεσάνυχτα.

Πάλι ξεχάστηκα... Σκέφτηκα και σηκώθηκα για να φύγω.

. . .

⏰⏰⏰

Χτύπησε το ξυπνητήρι και ευχήθηκα για ακόμα μια φορά να μην είχα γεννηθεί ποτέ.
Βλέπετε είναι καλοκαίρι αλλά εγώ κάνω μαθήματα αγγλικών... 17 χρονών και ακόμα κάνω αγγλικά, εκπληκτικό?

Σηκώθηκα και πήγα να κάνω ένα ντούζ για να φύγει ο βραδινός ιδρώτας από πάνω μου. Έβαλα το νερό στο κρύο και το νερό άρχισε να με μουσκεύει, πήγα να τρίψω το σώμα μου με το σφουγγάρι μα ένα επιφώνημα πόνου βγήκε από το στόμα μου.

-Γαμώ ξέχασα τις μελανιές!
Φώναξα στον εαυτό μου.

Όταν βγήκα από το μπάνιο έβαλα τα εσώρουχα μου, ένα ραντάκι και κάτω ένα αθλητικό σορτσάκι, θέλω πάντα να είμαι άνετη , έτσι και αλλιώς για αγγλικά πάω.

Πήρα το ποδήλατο μου και σε λίγα λεπτά είμουν έξω από το φροντιστήριο μου.

-Καλημέρα Ελίζα!!!
Έτρεξε και με αγκάλιασε.

-Καλημέρα και σε εσένα Αγγελική!
Χαμογέλασα ελαφρά

Η Αγγελική είναι αν όχι η καλύτερη μου φίλη, σίγουρα μια από τις καλύτερες. Την γνώρισα πρίν 2 χρόνια και έχουμε δεθεί πολύ, απλά να.. Δεν ξέρει τα πάντα για εμένα.

Μπήκαμε στην τάξη και κάναμε το βαρετό, κουραστικό μάθημα μας.
Λίγο πρίν με πάρει ο υπνος έρχεται και με σκουντάει κάποιος.

-ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!
Πετάγομαι και όλοι στην τάξη με κοιτάνε... Χεχ... Ξέχασα ότι είμαι στην τάξη

-Εεεεεεεε ο καθηγητής ήδη σε έχει στο μάτι... Μην κοιμάσαι κιόλας...

-Α ναι σόρρυ Jason ευχαριστώ.
Είπα και του χάρισα ένα χαμόγελο.

Αχχχχ ο Jason, Αμερικανός με υπέροχα μάτια και τα πιο μαλάκα μαλλιά που έχω ακουμπήσει...καλά όχι ότι έχω ακουμπήσει πολλά άλλα λέμε...μαλλιά έτσι για μαλλιά μιλάμε.
Καιιι όπως καταλάβατε είναι το κρας μου εδώ και εεεεεεεε περίπου 2 χρόνια.
Δεν έχω ιδέα αν το ξέρει χιχιχι αλλά σιγά μην κοίταζε εμένα!

. . .

Βρίσκομαι σπίτι με την Αγγελική που τελικά ήρθε να μου κάνει παρέα γιατί σκυλο βαριόμουν!
Βλέπουμε ταινία και έχει πλαντάξει στο κλάμα!

-Αμάν ρε τόσο κλάμα επειδή φεύγει ο βλάχος???
Την ρωτάω και κρατιέμαι να μην γελάσω!

-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΣΣΣΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩ!!!

Πλέον χτυπιέμαι κάτω σαν χταπόδι και η Αγγελική σκέφτεται τρόπους να με σκοτώσει! Πρέπει να είναι από τα πιο ρομαντικά μέχρι αηδίας άτομα που ξέρω!

Κλείσαμε την ταινία και αφήσαμε να παίζει μουσική η τηλεόραση στο MAD TV καθως βαριόμουν να βάλω από τον υπολογιστή.

-Και που λες...σε κοιτάει αρκετά τελευταία ο Jason ο φιλαράκος μας εε?
Με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμα που το έχω ξανά δεί μόνο σε γιαγιά παιδεράστρια να κοιτάει αγοράκι με six pack στην θάλασσα..

-Εεε έτσι όπως είμαι σαν πάπια με αυχενικό τι να κάνει να μην κοιτάει?

Στριφογυρίζει τα μάτια της και με κοιτάει καλά καλά!...

-Χεχεχε μην το σχολιάσεις...
Της λέω και εκείνη την στιγμή ακούμε από την τηλεόραση:

Παρακαλούμε να προσέχετε πολύ διότι ένας κρατούμενος από τις φυλακές μας απέδρασε και τον ψάχνει η αστυνομία! Κλειδώστε καλά τις πόρτες σας και μην κυκλοφορείτε μόνοι σας! Όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες θα σας ενημερώσουμε, καλό σας βράδυ.

-Ιιιιιιι καλέ αυτή είναι ηλίθια??? Μας είπε ότι απέδρασε από την φυλακή κάποιος και πρέπει να προσέχουμε και μετά μας είπε καλό βράδυ???
Είπε με γουρλωμένα μάτια.

-Ζουμπουλία νο2 σήμερα θα κοιμηθείς εδώ δεν σε αφήνω να γυρίσεις μόνη σου σπίτι!

-Θα μείνω στον Άλκη μου απόψε...
Είπε και αμέσως κοκκίνισε.

-ΑΑΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!! Το κάνατε?
Την ρώτησα και παραλίγο να πνίγει με το σάλιο της.

-ΟΧΙ ΜΑΡΗ! Απλά θα κοιμηθούμε μαζί...

-Αυτό το αθώο το υφάκι.. Κάτι μου λέει εμένα... Αύριο θέλω λεπτομέρειες...

-Αχχχ... Καλά... Αν το κάνουμε..

-Προφυλακτικά έχετε η θα γίνω και νονά?

-ΕΛΙΖΑ!!!

Καλά εε μου έχωσε μια σφαλιάρα στο μπούτιιιι... Κόκκινο έγινε!

. . .

Heyyy long time no talk!
Επέστρεψα με άλλη ιστορία που μου αρέσει πολύ! Τα πρώτα 2 η 3 κεφάλαια θα είναι κλασικά λίγο βαρετά δεν μπορώ να βάλω όλα τα ενδιαφέρον πράγματα στην αρχή... 😏
Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η ιστορία όσο αρέσει και σε εμένα!
Φιλάκια τσαοοοοο

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το θερμοκήπιοWhere stories live. Discover now