Linda
Psala jsem si s Edwardem a bolelo mě dívat se, jak si Nuel láme hlavu nad tím, jestli chodím s Edwardem, nebo ne. Nikdy! Vždycky jsem chtěla a budu chtít chodit s Nuelem. Miluji ho od první třídy, ale on si toho nikdy nevšiml. Ani když jsem se ho ptala, jestli se mu líbim. Prostě kluci no... Ale myslela jsem si, že mě má taky rád. Ale ne! Z oka mi ukápla slza. Bylo mi líto toho, co jsem mu zato udělala. Nemůže za to, že se mě nemiluje. Nedá se milovat na rozkaz...Ale nemusela jsi dovolit, aby ses s Edwardem domluvila na tomhle ty kozo pitomá! Ach jo... kdybys věděl, jak moc mě mrzí, co jsem dovolila. Teď už se to nedá vzít zpátky. Musím s Edwardem spolupracovat, nebo se se mnou bude líbat a dá to na internet. Kéž by neměl ten pitomej odklad! Mohl by se teď muchlovat s nějákou nánou z šestky a mě by nikdy nepotkal... Na konci roku to ale můžu Nuelovi říct. Je to moje jediná naděje, díky které možná přežiju zbytek školního roku. Ale naše přátelství s Nuelem nikdy nebude stejné. Stejně se určitě dostane na gympl a už ho nikdy neuvidím. Najde si tam chytřejší holku, vezme se s ní a bude žít štmastný život beze mě. Mé oči se zaplnily slzami. Přeju mu to, ale... Podíval se na mě! Dívala jsem se do jeho krásných zelených očí. Viděla jsem v nich hluboký žal. Ach ne... Začala jsem brečet ještě víc. Můj mobil pořád vibroval kvůli zprávám, které mi psal Edward. Omluvila jsem se, že půjdu na záchod. Učitel na matiku mě nejdřív nechtěl pustit, ale nakonec svolil. Rozeběhla jsem se na dívčí záchodky. A tam jsem se rozbrečela naplno. Z mých očí tekly proudy slz. ,,Můžeš mi říct, co to má znamenat?" Ozval se za mnou Edward. ,,Ed- Ed- Edwarde. Já ne-nemůžu!" ,,Musíš! Víš, co jsme si domluvili!" Začal na mě řvát. Přikrčila jsem se a přikývla. Budu to muset udělat.Ahoj! Nová knížka na světě! Vim, že je divný, že jsem ještě nedopsala Nový Národ a už píšu tohle, ale jsem netrpělivá a nechce se mi čekat, až dopíšu tamtu sérii, nebo aspoň první díl. Jo a kdo chodí na Weberku( jo ta škola vážně existuje), tak ať to nebere, jako urážku. Zdaleka to tam není tak strašný jak to popisuju tady. Měla jsem to tam ráda. Tak to je asi všechno. Čau!
👀😂😜😉
DiankaLimbvani
ČTEŠ
Louka, nebo Les???
ФэнтезиEmanuel nežije úplně normální život jak to mají ve zvyku hrdinové v knížkách. Žije s mamkou v malém bytě 2+Kk v ulici Jeřabinova a chodí na školu Weberova. Tam ho šikanují, ale jemu to nevadí, protože chápe, že jsou to rozmazlení fracci a nemůžou za...