Semasa aku melanjutkan pelajaran, aku hanya balik sebulan sekali je. Jarang jumpa Lily. Tapi kami hari-hari berhubung menggunakan telefon. Dunia dah maju, whatsapp pun dah ada video call. Zaman mak ayah kita dulu, nak bercakap pun guna telefon awam, tu kira untung, ada orang guna surat je (tabur bedak wangi)Lily pun busy dengan kerja kursus yang berlambak, biasalah nak SPM kan. Aku pun busy dengan hal-hal di kampus sebab tu susah nak balik dan jumpa Lily. Rindu aku dengan manja dia, dengan badan dia, paling rindu nak rendam adik aku dalam dia HAHA.
Mula-mula di kampus dulu boleh katakan aku homesick juga. Malu je kalau orang dengar jantan homesick. Tapi aku bukan homesick pada ibu ayah dan rumah aku sangat, tapi lebih kepada si Lily tu. Haha.
Setiap hari aku fikir, apa yang Lily buat lepas balik sekolah, macam manalah dia balik sekolah sorang-sorang sebab selalunya memang dengan aku merempit naik motor. Benda paling aku risau kalau dia dah jumpa boyfriend yang boleh buat macam aku dengan dia selalu buat. Yelah, mana tahu, lama tak kena kan. Lily ni boleh dikatakan sejenis yang kuat nafsu juga. Dia sangat ketagih dengan seks. Kalau tak dapat buat dengan aku, dia akan buat sendiri guna dildo lah, guna vibrator lah, guna cotton bud gosok kat clitoris dia tu lah. Dia jenis yang high imagination sex. Kadang-kadang aku pun macam lelah gak lah nak puaskan dia kalau setakat ringan-ringan. Selalu dia send video dia masturbate. Boleh lah jadi bahan aku di sini buat benda yang sama juga hahah.
Aku kat sini memang tak pandang lah perempuan lain sampai kawan-kawan aku cop aku gay. Aku bukan tak lah minat kat perempuan lain, tapi entahlah. Susah aku nak cakap perasaan aku ni. Kadang rasa macam aku ni normal ke tak? Aku sayang si Lily tu, tapi tak sampai tahap cinta kot.
"Roy rasa kita boleh kahwin tak nanti?" Soal Lily.
"Tak akan. Lily kawan baik Roy selamanya kawan baik dan tak akan jadi kekasih Roy apatah lagi isteri Roy" Balas aku.
Jawapan itulah yang selalu aku beri bila Lily soal benda yang sama. Bila aku jawab pun, Lily tak adalah tayang muka frust. So aku rasa dia pun rasa benda yang sama. Kami dah selesa berkawan sejak dia berhingus lagi sampai lah dah besar. Seks bersama? Mungkin sebab aku dan dia dah selesa jadi memang akan bersama je. Aku keliru dengan perasaan aku, tapi aku tetap dengan pendirian, kami tak akan bersama sebagai kekasih apatah lagi sampai kahwin.
Bukan aku nak lari dari tanggungjawab dah puas lenjan anak dara orang, lepastu tak nak kahwin. Tapi entahlah, susah juga aku nak kata. Aku cuma nak yang terbaik untuk Lily dan aku rasa aku bukan yang terbaik untuk dia.
Setelah hampir setahun aku di sini, hari yang ditunggu-tunggu telah tiba, cuti semester telah bermula. Hari-hari aku tick kalendar kira hari nak balik rumah. Hahaha.
Pagi-pagi lagi aku dah mulakan perjalanan dari Perak ke Kuala Lumpur sebab kena sampai sebelum jam dua petang. Hari ini hari lahir Lily. Aku saja nak buat suprise dengan dia. Lily fikir aku tak ingat hari jadi dia sebab aku langsung tak wish malam tadi masa kami on the phone sebelum tidur. Masa nak end call tu, Lily macam merajuk jugalah, ibarat bagi hint kat aku, saja aku buat-buat tak ingat. Kalini birthday suprise dia, aku buat gempak sebagai reward dia mampu behave sepanjang aku tak ada.
Setibanya di rumah, aku terus masuk garaj parkir kereta Toyota Camry hadiah dari ayah atas keputusan cemerlang SPM aku tahun lalu. Aku jengah ke arah rumah Lily. Tiada satu kereta ada di garaj. Mungkin Lily keluar sebab dia ad beritahu nak cari kerja sambilan sementara keputusan SPM keluar.
"Aik? Sampai rumah je jengah rumah sebelah nampak?" Sindir ibu sambil tersenyum.
"Hihii. Rindu orang sebelah, tu jengah jap" balas aku sambil tersengih macam kerang busuk.
"Kembar awak tu tak ada. Keluar cari kerja part time katanya" Beritahu ibu.
"Roy tahu. Semalam dia ada beritahu" balas aku sambil tanganku mencapai tangan ibu dan menyalaminya.
YOU ARE READING
My Girl (Best) Friend Forever -MGBFF-
Roman d'amourKata orang.. Lelaki - Perempuan Tak boleh jadi kawan baik sebab akan rasa sayang lebih dari kawan, akan rasa cemburu bila masing-masing dengan pasangan sendiri. Roy seorang lelaki yang sanggup menjaga dan melindungi kawan baiknya, Lily. Lily pula...