2.bölüm

3.4K 172 172
                                    

Jungkook anlatımı

Sabah rahat ve huzurlu bir şekilde kalktım ve telefonumu alıp aşağıya indim.Lisa kalkmıştı ama yoktu.Aish nerde bu kız.

Onu evin içinde ararken bir ses geldi lisa lavobadaymis.

Lisa :Günaydın Jungkook.

Jungkook :Günaydın lisa hadi aşağıya inelim.

Aşağıya indik ve ben bahçeye çıktım oda yanımdan geliyordu.Daha 2 gün önce aldığım köpeğe bakmaya geldim çok utangaçdi ve bana yaklaşmıyordu.

Bu beni cidden üzüyordu.

Lisa :Ne kadar da şirin yaaa.

Jungkook: Ama çok utangaç ve şuana kadar hiç kulubesinden çıkmadı.

Lisa kulubeye doğru yaklaştı ve elini uzattı köpek yaklaştı ve lisanın elini kokladı ve sonra eline yanağını sürttü.ben şaşkın bir şekilded onlara bakıyordum.

Bana sahibine yaklaşmayan köpek yabancı bir kıza yaklaşıyordu.

Lisa biraz daha yaklaşıp kafasını okşadı.

Lisa :Merhaba sevimli dostum nasılsın.Ya seni yerim ne kadar tatlısın sen ya.

Köpek gelip lisanın kucağına oturdu ve göbeğini okşamasi için ters döndü lisa okşarken oda mutlu oluyordu.

Lisa :Aç mısın sen he ?Hadi gel yemek yiyelim.

Ayağa kalktı ve köpeği yere bıraktı sonra mutfağa doğru yürümeye başladı köpekte arkasından koşarak gitti.

Cidden.....ben ne kaçırdım ya.

Lisa :Jungkook şey köpek maması varmı ?

Jungkook: Şuradaki dolapta var.

Dedim oda sandalye aldı ve onun üstüne çıktı mamayı aldı ve dikkatlice aşağıya indi.

Ben kase çıkarttım ve lisaya verdim oda mamasını koydu ve uzaklaştı.

Lisa gidip koltuğa oturdu.Bende yanına gittim ve oturdum.Tam bir şey sorucam susuyorum.

Lisa :Jungkook nir şeyler söylemek istiyorsan söyle ben alınmam.

Jungkook: Nereden geldin ?Neden buradasın? ?Yada neden benim yanıma geldin bir sürü insan var yani neden ben bana bu işkenceyi nededn yapıyorlar  ?Bana her şeyi anlat.

Lisa :Öncelikle bir oyundan geldim ve neden buraya geldiğimi bilmiyorum yada senin yanına isteyerek gelmedim ve rahatsız ettiğim için özür dilerim en iyisi ben gidiyim daha fazla seni rahatsız etmiyim bu arada köpeğine korku ile yaklaşma oda negatif enerjini alır ve mutsuz olur neyse her şey için teşekkür ederim Jungkook.

Diyip kalktı .

İç ses Jungkook neden kızın ikide bir kalbini kırıyorsun oda bir kız insan olmasada ve gidicek yeri yok.

Jungkook: Hey lisa boşver dediklerimi burda kalabilirsin.Otur sen ben kahvaltı hazırlıyorum.

Lisa geldi ve koltuğa oturdu.Sonra köpeğim geldi ve kucağına oturdu.

Lisa :Adı ne bu yakışıklının dedi ve köpek havladi.

Jungkook: Daha isim koymadım bilmem bence adını mochi olsun.

Lisa :Tamam mochi çok sevimli ya.

Jungkook: aynen neyse ben kahvaltı hazırlıyorum.

Mutfağa gidip 2 tane sandviç yaptım benim kahvaltım buydu.

Game love/liskook 2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin