Bilgisayardan girebildiğim ilk an ithafı vereceğim. Şimdilik buraya yazıyorum :)
İthaf: @bayanfly1621
----------
Gece bir otelde kaldık. Sabah telefonumun sesiyle uyandım. Telefona küfür ederken baktım ki Başak arıyor, küfrü kestim onu çok özlemiştim. Hemen telofonu açtım.
- Başak seni çok özledim.
- Bende seni Yağmur,sen gidince arkadaşsız kaldım arkadaşım dediğim Selin'de beni bıraktı. Sonra anladım ki Selin gıcık,mal,palyaço gibi gezen yani anlıyacağın bizim sürtük Damla ile plan kurmuş Selin bizim ile arkadaşlık kurup sırlarımızı öğrenicekmiş ve bunu tüm okula yayıcaklarmış. Yani sen haklıydın o kızda bi yamukluk vardı.Eee sen napıon?
- Bende boğaz manzaralı bi oteldeyim.
- ohaa ciddi misin?
- şaka şaka burası yolun kenarında ama yinede çok lüks.Neyse sen Mert 'le nasılsın.
-Mert'le mi? Hala bana baktığı yok.Hala o Selin sürtüğüyle çıkıo.Neyse ben seni sonra ararım görüşürüz.
- Görüşürüz.
Telefonu kapattım ve hazırlanmaya başladım.Sonuçta burası lüks bir oteldi ve etraf tatlı jojuklarla doluydu.Uzun uğraşlar sonunda kareli kırmızı bir gömleğe ve kot şorta karar verdim.Saçıda kurdaleli bir tokayla topladıktan sonra karaoke odasına gitmeye karar verdim.Karaoke odasına girdiğimde Mert'in Rap God'u söylüyordu .Tam onu tanımıyormuş gibi yapıp odadan çıkacakken beni gösterip abla bu sana dedi herkes bana bakıp gülüyordu .Mert birkez daha Cool girl modumu mahvetmişti.Tam onu indirmek için sahneye doğru koşarken.Bir çocuğa çarptım.Tam ona önüne baksana mal diye bağıracakken çocuğun yüzünü gördüm o anda aman tanrım didim. Çocuğun kahverengi saçları,masmavi gözleri vardı.
-Bir sorunun varmı ,iyi misin ?
-Tek sorun gözlerin.
-Efendim
-Yani birşeyim yok
-Olamaz telefonun kırılmış!
-Önemli değil (aslında çok önemli )
-Hemen gidip yenisini alalım.
-Yoo,gerek yok
- Ozaman benim telefonumu al ve bu yaptığımın telafisi için benimle yarın Rihanna konserine gel .
-Ciddi misin ? Rihanna için ölürüm ama biletleri çok pahalı olduğu için gidemedim ve sen bana bunu veriyorsun.
- Senin gibi güzel bir kızla konsere gitmek banada iyi gelecek.Hemde yaptığımın telafisi bu.
Tabi senle gelmezmiyim.3lü kombo hem Rihanna, hem tatlı bir jojuk, hemde o tatlı jojuk bana güzel dedi.Daha ne olsun. O tatlı jojuğa veda ettikten sonra karaoke odasını terk ettim ve kendimi açık büfeye attım.O kadar mutluyum ki Mert bilee beni sinir edemez.AOV sevincim biranda yok oldu,yarın ne giyyecektim ? ve annemden nasıl izin alacaktım.Telefonumun çalmasıyla (tatlı çocuğun yedek telofonu) bu düşüncelerden arındım. Yabancı bir numaraydı.Açtım az önceki çocuktu.
-Söylemeyi unuttum ben Emre .
Bu muydu tek adını mı söyledi bende aşkını ilan eder falan sanmıştım yada biraz acele ediyorum.
-Bende Yağmur
Telefonu kapattı. Bari yüzüme kapatmayaydı neyse okadar tatlı ki ona kızamıyorum en iyisi öznümdeki pizzaya odaklanmalıyım sonrada yapıcak çoook iş var .Yeni telefonunum not defteri bölümünü açtım ve yazmaya başladım. 'Anneden izin koparılacak, babadan da para,kıyafet,ayakkabı,çanta alınacak, yakınlara yeni telefon numarası dağıtılacak 'Sonrada uyumak için kendime izin veriyorum.Pizzamı bitirip yakındakı A.V.M ye yolandım.Buradan anneme tatlı birşey alacaktım ki ondan izin koparabiliyim.En sonunda üzerinde 'Benim annem bir melek yazan'bir t-shirt aldım. Bu annem için yeterli olacak.Babam içinde üzerinde GALATSARAY yazan bir kupa aldım kendisi gs fanatiğidir de.İzinleri garantiledikten sonra kendime elbise bakmaya koyuldum .Offf çok kararsız kaldım kırmızı simli kısa elbise mi,mor olanmı,yeşil uzun mu,mavi kısa mı ve seçmek için sadece yarına kadar zaman var.Keşke bana yardım edebilecek bir Başak'ım olsa Offf.Neyse en azından kendime parfüm seçebildim Rihanna'nın parfümünden aldım.Biraz kazık yedim ama para bulmuşken harcamak lazım.Kötü gülüşü Ha ha ha.Neyse bir taksiyle eve dönmem lazım.